Upper body - i Performance Gym, SvendborgDagens træning efter tre timers workshop (skriver en fyldestgørende "rapport" senere på ugen) med flotte mennesker som Pikken, CJ, Nders, Poul Haacker, Andreas, Equus, BirgitteM etc. Fyldt med flotfolk!
OpvarmningØhh nej? Havde foam rollet i knap en time, tæsket min krop med TRX i knap en time og hoppet rundt med rip traineren i lige så lang tid - jeg VAR varm!
T3010
A) DB low incline bench press4x36kg
4x36kg
6x32kg
12x27kg
10x27kg
Generelt var der ikke meget at skyde med efter tre timers workshop - that's my excuse!
T3010
B) Bench press10x70kg
16xkæder (2x21kg + stang)
6xkæder + 25kg
1x100kg - pinligt
Har ikke bænket i over et år, hvilket ses på styrken. Rigtig sjovt at bænke med kæder faktisk
Video af de 16 reps med kæder (som var alt for lette):
http://www.youtube.com/watch?v=rnowYBz90fADen er igang med at blive "roteret" i Youtube, men beklager lige den mærkelige vinkel (Birgitte!).
T2010
C) Close grip bench press10x70kg - der blev løbende lagt større og større boards på brystet, men de 70kg var bare for tunge til high rep.
14x50kg
T3010 P60
D1) Pronated, wide grip chin ups8xbw
6xbw
5xbw - neutral, close grip
T3210
D2) Cable flyes10x15
10x15
10x15
T3210
E) Seated low row12x40
10x47
12x47
12x47
Ny ryg-øvelse i stedet for BOR/Yates. Rammer simpelthen bedre med det squeeze.
E) DB shoulder press12x14kg
8x14kg
9x14kg
10x14kg
Ud over at være dårlig til øvelsen, var der bare ikke noget at skyde med
CardioLavede lige en 4-5 tabata-intervaller på PG's Woodland "curv" løbebånd - det var specielt og røv-hårdt!
WOD2 mod 2 - Team CJ/Ålen vs. Team Pikken/Andreas (jeg er Ålen, hvis folk er i tvivl)
Hvert hold udfører (reps gælder for holdet, ikke den enkelte):
44x24kg
kettlebell swings
44 box jumps
10x20mx40kg prowler
44 burpess
44 medicine ball squats (8)
2 runder á:
15x100kg deadlift
20 box jumps
25 pull ups
og afslutningsvis:
20x20mx20kg sled dragging
Team CJ/Ålen vandt i tiden 18.33 mod Andreas/Pikkens 19.10. Og det var eminent hårdt. Faktisk så hårdt, at jeg ikke havde lyst til at spise :afraid:
Alt for fed dag i dag. Workshoppen var rigtig sjov og især foam roll/smartcore var virkelig brugbart. Undervejs blev der hyggesnakket, spist lidt mandler og en Weider-bar (man har vel cheat dag), og træning i PG var formidabel. Ærgerligt man var død efter workshoppen, for det center har seriøst ALT, hvad man nogensinde får brug for. Bestemt ikke sidste gang, jeg smutter til Svendborg.
Efter træningen drog Equus, Line, Poul Haacker, Linea, Andreas, CJ, Birgitte, Nders, Dennis, Christian og jeg til Odense for at vælte FLammens geniale buffet. Da Nders udfordrede mig til at gå fjerde gang, måtte jeg jo lige vise folket, hvordan man cheatede rigtigt. Desværre fik jeg kun smagt ni slags kød ud af deres tolv forskellige. Men lasagnen var lækker