Men hvis det er væske I mener, så får jeg vel nok.. drikker rimlig meget mælk

DingoDamp skrev:Morux skrev:Ej tror ikke du skal drikke så meget til træning, men måske nøjes med at tage en lille smule vand med til en "lille dukkert"
Kroppen skal bruge meget vand ved fysiske anstrengelser, så det der med at nappe til en ½ liter vand holder ikke..
Man skal have godt med vand både før, under og efter træning..
Tror jeg drikker 2-3 liter vand under et træningspas..
Og lad mig lige tage et eksempel på, at vand ikke er så fantastisk som I tror. Drikker I fx. 10 liter vand på én time uden at bevæge jer, dør I faktisk af det, da jeres celler bliver opløst.
Hold jeres vandbrug til det moderate og det naturlige og få så ædt noget tun e.lign, det er proteiner I har brug for
Crel22 skrev:Og lad mig lige tage et eksempel på, at vand ikke er så fantastisk som I tror. Drikker I fx. 10 liter vand på én time uden at bevæge jer, dør I faktisk af det, da jeres celler bliver opløst.
Det tror jeg heller ik jeg har tænkt migHold jeres vandbrug til det moderate og det naturlige og få så ædt noget tun e.lign, det er proteiner I har brug for
Du har også brug for vand.
Dysp skrev:Hold jeres vandbrug til det moderate og det naturlige og få så ædt noget tun e.lign, det er proteiner I har brug for
DingoDamp skrev:Jeg har heller ikke en fast ramme for hvor meget vand jeg drikker. Jeg drikker det nr jeg føler jeg er tørstig, og det er jeg som regel ret meget under træning. Og sådan 4-5 gange opfyldning af en ½-liters flaske er ikke så meget..Dysp skrev:Hold jeres vandbrug til det moderate og det naturlige og få så ædt noget tun e.lign, det er proteiner I har brug for
Det naturlige er vel det man føler man har brug for?
Og det bedste må vel være både at få vand nok OG få proteiner.. OG kulhydrater OG fedt... ik
Hildir skrev:Det er utroligt hvor useriøse i er blevet herinde
Brugere der læser dette forum: Ingen og 80 gæster