Dato og tid er 20 sep 2019 22:09

Ondt i kraveben ved DIPS.

Kun til diskussion af styrke relaterede emner. bl.a. SL (Styrkeløft)
wackerguy
Kagearm

Ondt i kraveben ved DIPS.

Indlægaf wackerguy » 13 nov 2012 20:06

Hej.

Jeg ville lige høre om nogen af jer herinde har en ide omkring hvorfor jeg får ondt i venstre side helt øverst i bryst når jeg tager dips. Det er ikke selve kravebenet der gør ondt med lidt under det og kun i den ene side. Nogle ideer ?

MVh Klaus

Eugene
Kagearm

Re: Ondt i kraveben ved DIPS.

Indlægaf Eugene » 24 nov 2012 01:44

Kender det godt. Det gik over af sig selv ved mig. Nu er det dog mine skuldre, som ikke er specielt glade for dips. Det gør pænt ondt efter et træningspas hvor dips er involveret. Håber det forsvinder med tiden, da det er en af de bedste øvelser overhovedet.

wackerguy
Kagearm

Indlægaf wackerguy » 25 nov 2012 17:21

Ja den er nemlig super men det bliver jo lidt trist at tage dem hvis det gør ondt hver gang :S

Mit er dog blevet bedre allerede nu så ved ikke om det bare var lidt opstartsproblemer jeg lige skulle over. Jeg kan stadig mærke det men ikke så det gør decideret ondt.

Eugene
Kagearm

Indlægaf Eugene » 25 nov 2012 18:30

Enig. Trænede dips i dag, og der var ingen muskler der reagerede negativt på det. Tror også det handler om tilvænning. Det er også noget tid siden, at jeg har trænet dips så det giver fint mening.

wackerguy
Kagearm

Indlægaf wackerguy » 25 nov 2012 19:58

Ja uden tvivl.. Jeg har aldrig rigtig trænet squats før jeg startede op igen nu her så den rammer også mig på måder hvor jeg har været i tvivl om det er godt eller skidt men efter sidste gang tror jeg det er godt :)

Tilbage til "Styrke"