Dato og tid er 16 sep 2019 23:26

Anmeldelser af styrke-programmer !!!

Kun til diskussion af styrke relaterede emner. bl.a. SL (Styrkeløft)
Søren
Strandløve
Geografisk sted: sdf

Indlægaf Søren » 09 mar 2005 20:21

Det er vel også rimelig uinteressant da han har kørt programmet et år :roll:
Søren

Brugeravatar
macstefan502
Nasty
Geografisk sted: KBH Ø
Kontakt:

Indlægaf macstefan502 » 10 mar 2005 08:53

hvorfor er det uinteressant af den grund?

Søren
Strandløve

Indlægaf Søren » 10 mar 2005 14:45

Måske fordi det ikke har en skid med en cyklus at gøre, men bare almindelige begyndergains alle der træner har?
Søren

R-lind
Strandløve
Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf R-lind » 11 mar 2005 22:35

Søren "Det er vel også rimelig uinteressant da han har kørt programmet et år" Så fordi jeg kun har kørt programmet et år må jeg ikke skrive det her, hehe, der er da ikke noget krav i denne tråd om at man skal have trænet længe, så vidt jeg har læst! At du så syntes det er uinteressant må du jo helt selv om :wink:

Til nissen "Jeg synes ikke man kan se hvad det er for et program du har kørt" Nej det har jeg glemt :wink: R-Linds hjemmebrændte power program, med udgangspunkt i SHEIKO - BEGINNERS 1. (Programmet kommer snart til at stå i min log)

Søren
Strandløve

Indlægaf Søren » 13 mar 2005 13:44

Tråden er forbeholdt cyklusser, og det er uinteressant når programmet bare er et normalt program der giver begynder gains.

Hvor mange tror du har lyst til at teste et program af der varer et år?
Man kan ikke regne med resultaterne af det overhovedet jo.
Søren

Brugeravatar
macstefan502
Nasty
Kontakt:

Indlægaf macstefan502 » 13 mar 2005 14:16

det er da fuldstændig ligegyldigt om det er et begynder eller avanceret program. Tråden er lavet for at nye såvel som gamle kan kigge og få lidt inspiration.
At vedkommende så har kørt programmet i et år gør det ikke mindre interessant.

Som du selv siger er tråden forbeholdt anmeldelser, så jeg foreslår vi afslutter her, og lader TJ eller anden adm. slette indlæg der ike handler herom.

Søren
Strandløve

Indlægaf Søren » 13 mar 2005 14:31

Du fatter da virkelig ingenting > tråden er lavet for der kan gives feedback på de cyklusser folk har kørt, og har derfor intet at gøre med store begyndergains man har fået på et år.

Det er sådan nogle indlæg der får fitforum ned på børnehaveniveau, og når der så bagefter kommer en af fitforums inkompetente brugere og prøver at forsvare ham der har skrevet det ligegyldige indlæg, ender det altid op i en kæmpe diskussion mellem en masse brugere, nogle betydelig klogere end andre :!: :roll:
Søren

Brugeravatar
macstefan502
Nasty
Kontakt:

Indlægaf macstefan502 » 13 mar 2005 16:41

Søren skrev:Du fatter da virkelig ingenting > tråden er lavet for der kan gives feedback på de cyklusser folk har kørt, og har derfor intet at gøre med store begyndergains man har fået på et år.

Det er sådan nogle indlæg der får fitforum ned på børnehaveniveau, og når der så bagefter kommer en af fitforums inkompetente brugere og prøver at forsvare ham der har skrevet det ligegyldige indlæg, ender det altid op i en kæmpe diskussion mellem en masse brugere, nogle betydelig klogere end andre :!: :roll:

Jeg fatter ingenting?? ok, så lad os da sige det, du fatter tydeligvis at gøre en samtale til en barnlig mudderkastning :)

Som du selv siger er tråden lavet for at give feedback på folks cyklusser, og om du kan lide det eller ej har begyndere også noget at skulle have sagt, vi kan ikke alle være ligeså erfarne som en gammel ræv som dig selv vel :wink:

Sjovt som du smider om dig med slagord som inkompetent og børnehave niveau, hvis du prøver at gennemlæse tråden, mon ikke så det er dig selv der sænker niveauet?

Klogere end andre? ja det kan vi hurtigt blive enige om, i dit tilfælde har vi rent faktisk at gøre med en ligeværdig til Albert Einstein selv..
Godt gået Søren, det er lige netop indlæg som dine der hæver niveauet :D

R-lind
Strandløve
Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf R-lind » 13 mar 2005 17:23

macstefan502 skrev:
Søren skrev:Du fatter da virkelig ingenting > tråden er lavet for der kan gives feedback på de cyklusser folk har kørt, og har derfor intet at gøre med store begyndergains man har fået på et år.

Jeg fatter ingenting?? ok, så lad os da sige det, du fatter tydeligvis at gøre en samtale til en barnlig mudderkastning :)

Som du selv siger er tråden lavet for at give feedback på folks cyklusser, og om du kan lide det eller ej har begyndere også noget at skulle have sagt, vi kan ikke alle være ligeså erfarne som en gammel ræv som dig selv vel :wink:

Sjovt som du smider om dig med slagord som inkompetent og børnehave niveau, hvis du prøver at gennemlæse tråden, mon ikke så det er dig selv der sænker niveauet?

Klogere end andre? ja det kan vi hurtigt blive enige om, i dit tilfælde har vi rent faktisk at gøre med en ligeværdig til Albert Einstein selv..
Godt gået Søren, det er lige netop indlæg som dine der hæver niveauet :D

Ja, det vil jeg give dig helt ret i. Det er sku rart der er nogle der kan skære det lidt ud i pap for ham! :wink:
Og som du os helt rigtigt siger, lad os komme tilbage til det tråden egentlig handler om, nemlig anmeldelser af programmer.

Søren
Strandløve

Indlægaf Søren » 13 mar 2005 18:02

MacstefanHan har trænet 1½ år, og skriver et program ind der varer 1 år. Det er udelukkende begyndergains han har haft, og det har derfor intet med en cyklus at gøre, OVERHOVEDET.

Men lad det nu bare ligge, du fatter åbenbart ikke hva det er jeg prøver at sige til dig.
Søren

Brugeravatar
macstefan502
Nasty
Kontakt:

Indlægaf macstefan502 » 13 mar 2005 20:45

jo jeg tror godt jeg kan følge dig, faktisk må løsningen vel komme fra TJ selv, han må vel kunne afgøre om tråden skal indeholde indlæg fra begyndere eller ej, ikke os to.. skal vi slutte med det?

Søren
Strandløve

Indlægaf Søren » 13 mar 2005 21:35

Jeg er stoppet for længst 8)
Søren

Søren
Strandløve

Indlægaf Søren » 28 mar 2005 10:14

Klovn :roll: 8)
Søren