Dato og tid er 02 dec 2020 01:16

The 20 rep breathing squat routine

Her kan du stille spørgsmål til specifikke artikler fra www.getbig.dk
knudsen

The 20 rep breathing squat routine

Indlægaf knudsen » 08 mar 2008 22:30

Ville lige høre om der var nogen, der har erfaring med dette program?

Træner styrketræning lige pt, men ville gerne træne noget bodybuilding, i håb om at gaine lidt mere muskelmasse. Hvis dette program er så godt som der står skrevet, kunne det måske være jeg skulle overveje at træne det istedet for HST?

Forresten, da jeg læste artiklen kunne jeg ikke lige se noget sted, hvor der stod noget om, hvor lang tid man skulle træne programmet?

Brugeravatar
Arhnold
Hercules
Geografisk sted: København K

Re: The 20 rep breathing squat routine

Indlægaf Arhnold » 08 mar 2008 22:39

Jeg prøvede det engang, men jeg synes det var ALT ALT for hårdt - har nok ikke den rigtige mentalitet :-) Overvejer dog at prøve at lave en 20 rep dødløft engang - sagen er nemlig, at squat er min hadeøvelse, hvilket faktisk primært var grunden til jeg droppede det!

For at være helt ærlig tror jeg ikke så meget effekten af squats'ne er så vild som programmet siger, jeg tror mere det er den mentalitet man får gennemtrumfet samt den måde man går til træningen på der er afgørende!
Følg loggen - bulker løs for tiden:

http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=11044

Løft for tiden:

Bænk: 100
Dødløft: 150
Squat: 120

knudsen

Re: The 20 rep breathing squat routine

Indlægaf knudsen » 08 mar 2008 22:43

Tror jeg vil starte med HST, skal dog lige køre en omgang sheiko igen.. :twisted:
Men det vil nok være sjovt at se, hvor godt det her program virker på mig, min mentalitet fejler i hvertfald ikke noget, eftersom jeg går til boksning :P

Tilbage til "Diskussion af artikler på www.getbig.dk"