Dato og tid er 21 sep 2019 05:52

Sixpack til sommer?

Her kan du stille spørgsmål til specifikke artikler fra www.getbig.dk
pluto

Sixpack til sommer?

Indlægaf pluto » 04 maj 2008 01:29

Hey jeg har lige et spørgsmål til øvelsen: Lying flooor hip/leg rotation. jeg er lidt i tvil om jeg udfører øvelsen rigtigt eftersom jeg bare kan blive ved uden rigtigt at kunne mærke noget. det kan vel næsten kun være fordi at jeg gør noget forkert. så jeg tænkte på om der er nogen som havde et link til hvordan denne øvelse skal udføres korrekt.

Brugeravatar
Arhnold
Hercules
Geografisk sted: København K

Re: Sixpack til sommer?

Indlægaf Arhnold » 04 maj 2008 09:28

Det er svært at vise dig det, du må prøve dig frem. Men det er en meget nem øvelse, du kan evt gøre den sværere ved at holde noget vægt mellem benene!
Følg loggen - bulker løs for tiden:

http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=11044

Løft for tiden:

Bænk: 100
Dødløft: 150
Squat: 120

siano

Indlægaf siano » 19 maj 2008 20:30

synes også det er en meget læt øvelse. troede også jeg gjorde noget forkert, men eftersom jeg ikke er den eneste, må man jo bare antage det er en let øvelse. så på med ekstravægte :)

Brugeravatar
Ruxo
Hjemmetræner
Geografisk sted: Jylland

Indlægaf Ruxo » 19 maj 2008 21:03

Vil lige stjæle indlæget lidt, og spørge om der er nogen, der har gode erfaringer med programmet? :D
Give up is not an option...
Plus esse quam simultatur
"The only way out of hell, is through it" HOOYAH

Min log...
viewtopic.php?t=17853

Terle

Indlægaf Terle » 12 feb 2011 11:32

nu har jeg lavet mavetræning et lille stykke tid, og ville prøve den guide der.
Men kan ikke finde ud af nogen som helst steder hvordan "Lying flooor hip/leg rotation" overhovedet ser ud, eller for den sags skyld udføres?
Og i så fald, kan man lave en øvelse der gør det samme, men som faktisk kan findes ved at søge på den?

ChristianR
Strandløve

Indlægaf ChristianR » 12 feb 2011 12:10

Terle skrev:nu har jeg lavet mavetræning et lille stykke tid, og ville prøve den guide der.
Men kan ikke finde ud af nogen som helst steder hvordan "Lying flooor hip/leg rotation" overhovedet ser ud, eller for den sags skyld udføres?
Og i så fald, kan man lave en øvelse der gør det samme, men som faktisk kan findes ved at søge på den?

Alle billederne til den guide er at finde her: http://www.getbig.dk/article.php?id=138 ... _(billeder)

Er du stadig i tvivl om udførelsen af øvelsen efter at have set dem?

Terle

Indlægaf Terle » 12 feb 2011 13:02

Tak for svaret, det var lige det jeg havde brug for. Nogle af øvelserne er måske svære at udføre bare ud fra billeder, men det skal nok gå : )

Tilbage til "Diskussion af artikler på www.getbig.dk"