Side 1 af 1

Navy Seals Program + 2-Split

: 30 aug 2010 16:13
af StefanA
Ja, lyder skørt i mine ører? - Er det muligt at blande smømning, Løb, det generele udholdenhed, 2-split ?

Jeg tænker på belastning i musklerne, altså det er godt at træne, men ikke at træne for meget. - Min kost kører godt, men skal jeg hæve proteinen, kulhydrater, og selvfølgeligt kalorier i min kostplan, siden jeg rør mig mere, mine muskler bruges mere osv.

Det spørgsmål jeg prøvet, at få ud af dette er: Kan man blande styrketræning, med udholdenhed?

Re: Navy Seals Program + 2-Split

: 30 aug 2010 16:43
af Lentz
Kan du får så vidt godt...
Men spørgsmålet er mere om din krop og sind er klar til så meget arbejde, får du skal jo helst gøre det på de samme dage, eftersom du helst skal holde hvile-dagene fri får at få udbytte af træningen ! ;)

Re: Navy Seals Program + 2-Split

: 30 aug 2010 20:25
af StefanA
Jeg har får meget energi gennem dagen, så det bliver faktisk dejligt at træne en del ekstre :)

Re: Navy Seals Program + 2-Split

: 30 aug 2010 20:28
af Lentz
Bare hold udkig efter hvad signaler din krop kommer med, og sørg nu for at restituere!!
Hold de dagene fri mellem dine træningspas !

Re: Navy Seals Program + 2-Split

: 30 aug 2010 20:52
af StefanA
Jeg vil træne i ca. 2 uger, derefter holde en uges pause. Jeg træner ikke hver dag osv. og har nogenlunde styr på de basale ting mellem Cardio, og typisk træning :doubt: