Dato og tid er 30 nov 2020 11:54

3 dages program

Her kan du stille spørgsmål til specifikke artikler fra www.getbig.dk
TobiasSchmidt
Indlæg: 2
Tilmeldt: 03 sep 2012 14:31

3 dages program

Indlægaf TobiasSchmidt » 28 sep 2012 19:32

Jeg søger erfaren hjælp med hensyn til jørgen stroms artikel om et program baseret på 3 ugers træning.
http://www.getbig.dk/tre-i-en-3-besog-i-fitnesscenteret-ugenligt

Jeg er nået til et punkt hvor jeg skal til at have nyt program da jeg for det første syntes det jeg køre nu "sidder på rygsøjlen" forstået sådan at jeg kender det ud og ind og ved præcis hvor mange sæt/reps og kilo jeg skal have på næste gang for presse mig selv.

Har hørt flere skrive at jeg lige så godt kan tage et fulbody program hvis jeg kun vil træne 3 gange om ugen, det er jeg dog ikke selv den store fan af da jeg ikke syntes fullbody programmer virker godt på mig, desuden tager det også rimeligt lang tid at fuldføre et fullbody program, tid som jeg ikke altid har :D

jeg har primært fokus på styke, men der må også gerne følge noget muskelmasse med.
jeg ligger ca 300+ på kalorie siden, så der er også lidt at vokse af.

Det jeg gerne vil have hjælp til er at justere lidt på det der allerede er, syntes ideen med at træne øvelser indirekte lyder spændende og det vil jeg derfor ikke ændre på.
men;
når jeg nu gerne vil have mest fokus på styrke, er det så smart at køre sådan et trappe system som han foreslår? ex:
1. sæt 10 rep
2. sæt 8 rep
3. sæt 6 rep

Hvordan ser det ud med øvelserne og basis øvelser kontra isolation?
Er der nogen øvelser der bør tilføjes eller nogen der bør udskiftes?

Alt indput er velkommen, på forhånd tak =D>

Tilbage til "Diskussion af artikler på www.getbig.dk"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron