Dato og tid er 19 feb 2020 10:07

Evt. nogle ændringer på programmet så kom bar med det :)

Post dit træningsprogram og få ris/ros.

Redaktør: Youssef

Brugeravatar
Youssef
Strandløve
Indlæg: 405
Tilmeldt: 01 apr 2007 13:28
Geografisk sted: Odense

Evt. nogle ændringer på programmet så kom bar med det :)

Indlægaf Youssef » 01 jun 2007 11:07

TRÆNINGS PROGRAM


Mandag - Ryg/Triceps/Mave
Tirsdag - Bryst/Biceps
Onsdag - Fridag
Torsdag - Bryst/Ben/Mave
Fredag - Ryg/Skulder
Lørdag - Fridag
Søndag - Ben/Læg/Mave


Mave 3 gange ugentligt
Bryst 2 gange ugentligt
Ryg 2 gange ugentligt
Ben 2 gange ugentligt
Skulder/læg/Biceps/Triceps 1 gange ugentligt


Weight Gainer drikkes 30 min. før træning og igen 30 min. efter træning.
Kreatin indtages max 10 min. efter træning og 20 min. før træning.
Under fridage indtages Weight gainer og kreatin i mellem måltider.


Dette program startes mandag d. 4 juni 2007 og slutter mandag d. 13 august.



____________________________


Alle er velkomne til at kritisere eller rose eller komme med nye ideer til mit nye program som jeg skal starte på nu her på mandag som i os kan se..

Brugeravatar
minimee
Nasty
Indlæg: 886
Tilmeldt: 28 apr 2006 16:55
Geografisk sted: København

Indlægaf minimee » 01 jun 2007 12:25

ser da spændende ud.., men hvilken øvelser træner du ;)

hm.., er det godt at tage en shake lige inden træning?

og kreatinen skal du vel "bare" være i overskud under hele dagen?
Det bedste program, er det du ikke træner.
LogBog:

Brugeravatar
Colemike
Expert
Indlæg: 2457
Tilmeldt: 10 okt 2005 16:39
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Indlægaf Colemike » 01 jun 2007 14:53

Der er vidst noget der er gået galt der.

Bryst og Biceps?

Ryg og Triceps?

eh..

Ret dårligt program IMO.
Paradise Hotel 2009!
Billede
Billede
Logbog

Brugeravatar
Jonas85
Barbell-Baron
Indlæg: 652
Tilmeldt: 26 jul 2006 18:14
Geografisk sted: Rungsted

Indlægaf Jonas85 » 01 jun 2007 21:21

så vidt jeg ved er der der også andre der kører bryst/biceps ryg/triceps forstår bare ikke hvordan det kan lade sig gøre er det noget med cleans/frivend ting :?:
Min log http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?p=169907#169907

PR's
Bænk: 120kg
Dødløft: 196kg
Squat 110kg

Brugeravatar
Colemike
Expert
Indlæg: 2457
Tilmeldt: 10 okt 2005 16:39
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Indlægaf Colemike » 01 jun 2007 21:50

Jonas85 skrev:så vidt jeg ved er der der også andre der kører bryst/biceps ryg/triceps forstår bare ikke hvordan det kan lade sig gøre er det noget med cleans/frivend ting :?:


de tror at under bænkpres (i hvert fald dem jeg har snakket med) bruger man brystet og biceps. og sådan noget pjat. JA biceps bliver aktiveret men ikk på samme måde. :roll:
Paradise Hotel 2009!

Billede

Billede

Logbog

Brugeravatar
Youssef
Strandløve
Indlæg: 405
Tilmeldt: 01 apr 2007 13:28
Geografisk sted: Odense

Indlægaf Youssef » 03 jun 2007 20:04

minimee skrev:ser da spændende ud.., men hvilken øvelser træner du ;)

hm.., er det godt at tage en shake lige inden træning?

og kreatinen skal du vel "bare" være i overskud under hele dagen?


Hej Igen!

Mange forskellige, det vil tage mig laaaang tid at skrive dem alle sammen ned. Ja det er det, i hvert fald for mig da jeg bruger Weight gainer og det indeholder en masse kulhydrater/proteiner og en masse andre ting som jeg kan have glæde af under træningen.

Tja det skal da nok passe m.h.t kreatin..


Så er der colemike vil du ikke lige skrive hvorfor det er dårligt at køre bryst og biceps?? og ryg og triceps??

PS. Jeg ved at biceps/bryst intet har med hinanden at gøre det samme med ryg og triceps..

biggunz666
Strandløve
Indlæg: 326
Tilmeldt: 24 apr 2007 19:12
Geografisk sted: Århus

Indlægaf biggunz666 » 03 jun 2007 20:21

Hej Youssef

Du skulle ikke gå på HH i vejlby vel :) ?

Grunden til at colemike sige at de muskler ikke passer sammen er at man får bedst resultater ved at træne en stor og en lille muskelgruppe sammen grundet det frigivende testeron. SÅ den klassiske trænings opsætning hedder :

Ryg/biceps/ben

Triceps/bryst/læg

noget i den still ihvertfald.

Dit program er heller ikke optimalt idet jeg tror du nemt vil komme til at overtræne. Hold nogle flere fridage. Mere er ikke altid bedre.

Foruden det så få står på kosten, hvis du ikke allerede har det... Ellers tror jeg godt du kan gaine med det program hvis du lige lave nogle små ændringer og fixer kosten.

God træning !
I DO KOKAIN!... a lot

Tjek min log ! http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=16427

Brugeravatar
Youssef
Strandløve
Indlæg: 405
Tilmeldt: 01 apr 2007 13:28
Geografisk sted: Odense

Indlægaf Youssef » 03 jun 2007 20:38

biggunz666 skrev:Hej Youssef

Du skulle ikke gå på HH i vejlby vel :) ?

Grunden til at colemike sige at de muskler ikke passer sammen er at man får bedst resultater ved at træne en stor og en lille muskelgruppe sammen grundet det frigivende testeron. SÅ den klassiske trænings opsætning hedder :

Ryg/biceps/ben

Triceps/bryst/læg

noget i den still ihvertfald.

Dit program er heller ikke optimalt idet jeg tror du nemt vil komme til at overtræne. Hold nogle flere fridage. Mere er ikke altid bedre.

Foruden det så få står på kosten, hvis du ikke allerede har det... Ellers tror jeg godt du kan gaine med det program hvis du lige lave nogle små ændringer og fixer kosten.

God træning !


Nej det ikk mig :)

hmm lyder logisk nok, hvad så noget ala det her:

Mandag - Ryg/Biceps/Mave
Tirsdag - Bryst/Triceps/Læg
Onsdag - Fridag
Torsdag - Bryst/Ben/Mave
Fredag - Ryg/Skulder
Lørdag - Fridag
Søndag - Ben/Mave (stille og rolig trænings dag)

Kosten har jeg styr på pt ingen problemer der..

biggunz666
Strandløve
Indlæg: 326
Tilmeldt: 24 apr 2007 19:12
Geografisk sted: Århus

Indlægaf biggunz666 » 03 jun 2007 22:13

Jeg syntes det ser fornuftigt ud, også fint nok du tager det stille søndag.. træning 3 dage i træk er aldrig smart, men altså hvis du vil have det sådan så vil du vel det..

Lyder godt med kosten, sikker på du nok skal få smidt nogle kilo på..

Men lige for sjov kan du så ikke lige smide din kostplan ? sådan hvad du spiser i løbet af en dag
I DO KOKAIN!... a lot



Tjek min log ! http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=16427

the-QB
MOOONSTER
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 20 jun 2006 14:09

Indlægaf the-QB » 03 jun 2007 22:18

biggunz666 skrev:Jeg syntes det ser fornuftigt ud, også fint nok du tager det stille søndag.. træning 3 dage i træk er aldrig smart, men altså hvis du vil have det sådan så vil du vel det..

Lyder godt med kosten, sikker på du nok skal få smidt nogle kilo på..

Men lige for sjov kan du så ikke lige smide din kostplan ? sådan hvad du spiser i løbet af en dag


Man kan sagtens træne tre dage i træk, hvis træningen er planlagt efter det.. ;)
Vejen til den gode football-form

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

biggunz666
Strandløve
Indlæg: 326
Tilmeldt: 24 apr 2007 19:12
Geografisk sted: Århus

Indlægaf biggunz666 » 03 jun 2007 22:23

biggunz666 skrev:
Jeg syntes det ser fornuftigt ud, også fint nok du tager det stille søndag.. træning 3 dage i træk er aldrig smart, men altså hvis du vil have det sådan så vil du vel det..

Lyder godt med kosten, sikker på du nok skal få smidt nogle kilo på..

Men lige for sjov kan du så ikke lige smide din kostplan ? sådan hvad du spiser i løbet af en dag


Man kan sagtens træne tre dage i træk, hvis træningen er planlagt efter det..


JA SOM OM! kun hvis man er på roids!! :roll: :wink:

Ej ja det er sandt, men det er en god tommelfinger regl, aldrig at træne mere end 2 dage i træk.. du kan ikke undgå at belaste nogen af de samme muskler
I DO KOKAIN!... a lot



Tjek min log ! http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=16427

the-QB
MOOONSTER
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 20 jun 2006 14:09

Indlægaf the-QB » 03 jun 2007 22:31

Nej, det kan ikke undgås, men hvorfor skal det også det?

Fullbody: mandag, onsdag og fredag.. der er en dag imellem

3 split: 3 days on, 1 day off princip.. Bryst/tricep - Ryg/bicep - Ben/skulder.. der er lige så lang restitutionstid for alle musklerne, nogle længere.. :)
Vejen til den gode football-form



Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Brugeravatar
Misterhamper
Champ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: 24 sep 2006 20:11

Indlægaf Misterhamper » 03 jun 2007 23:48

biggunz666 skrev:
biggunz666 skrev:
Jeg syntes det ser fornuftigt ud, også fint nok du tager det stille søndag.. træning 3 dage i træk er aldrig smart, men altså hvis du vil have det sådan så vil du vel det..

Lyder godt med kosten, sikker på du nok skal få smidt nogle kilo på..

Men lige for sjov kan du så ikke lige smide din kostplan ? sådan hvad du spiser i løbet af en dag


Man kan sagtens træne tre dage i træk, hvis træningen er planlagt efter det..


JA SOM OM! kun hvis man er på roids!! :roll: :wink:

Ej ja det er sandt, men det er en god tommelfinger regl, aldrig at træne mere end 2 dage i træk.. du kan ikke undgå at belaste nogen af de samme muskler


Nu skal det jo ligesom ses på graden de bliver belastet og ikke bare om de bliver 'belastet' eller ej.
viewtopic.php?f=5&t=18149&start=0
Nyeste billeder af mig!

Brugeravatar
Youssef
Strandløve
Indlæg: 405
Tilmeldt: 01 apr 2007 13:28
Geografisk sted: Odense

Indlægaf Youssef » 04 jun 2007 00:57

Quote -> Men lige for sjov kan du så ikke lige smide din kostplan ? sådan hvad du spiser i løbet af en dag ..


Ah nu har jeg ikk noget liggende, men tror snart jeg skal lave et log herinde så kan jeg og i andre også følge med i hvad der sker:)

biggunz666
Strandløve
Indlæg: 326
Tilmeldt: 24 apr 2007 19:12
Geografisk sted: Århus

Indlægaf biggunz666 » 04 jun 2007 08:40

biggunz666 skrev:
Citat:
biggunz666 skrev:
Jeg syntes det ser fornuftigt ud, også fint nok du tager det stille søndag.. træning 3 dage i træk er aldrig smart, men altså hvis du vil have det sådan så vil du vel det..

Lyder godt med kosten, sikker på du nok skal få smidt nogle kilo på..

Men lige for sjov kan du så ikke lige smide din kostplan ? sådan hvad du spiser i løbet af en dag


Man kan sagtens træne tre dage i træk, hvis træningen er planlagt efter det..



JA SOM OM! kun hvis man er på roids!!

Ej ja det er sandt, men det er en god tommelfinger regl, aldrig at træne mere end 2 dage i træk.. du kan ikke undgå at belaste nogen af de samme muskler


Nu skal det jo ligesom ses på graden de bliver belastet og ikke bare om de bliver 'belastet' eller ej.


Suk alting er ralativt selvfølig, men i læser ikke hvad jeg skriver. Først siger jeg at det er en tommelfinger regl, altså at det ikke er en regl som skal følges slavist og bagefter giver jeg jer ret i at man godt kan hvis man planlægger træning rigtigt..

Kæft en omgang flueknepperi :(
I DO KOKAIN!... a lot



Tjek min log ! http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=16427


Tilbage til "Træningsprogrammer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster