Dato og tid er 06 apr 2020 23:28

hjælp til et godt træningsprogram?

Post dit træningsprogram og få ris/ros.

Redaktør: Youssef

Stefan22
Newb

hjælp til et godt træningsprogram?

Indlægaf Stefan22 » 03 sep 2012 20:10

hey getbig!
jeg har nu trænet i 1,5 år og føler selv at jeg efterhånden er begyndt at få en kæmpe bonus, jeg træner 4 gange om ugen, mit program ser således ud
Mandag
Bænkpres 4x8
skrå bænk 4x8
flyers 4x8
2 forskellige triceps øvelser hvor jeg også kører 4x8 med hver. ( aner ikke hvad øvelserne hedder)
1 øvelse til det forreste skulder 4x8
1 øvelse til det yderste skulder 4x8
Tirsdag
2 forskellige øvelser til vinge hvor jeg kører 4x8 også.
1 øvelse til at træne det inderste ryg kører 4x8, (ved ikke lige hvad det hedder) :s
2 forskellige øvelser med biceps hvor jeg kører 4x8
Dødløft 4x6

Det jeg træner mandag, træner jeg igen torsdag
det jeg træner tirsdag, træner jeg igen fredag

Det skal lige siges jeg løber ofte, men vil dog gerne hører jeres mening til nogle gode øvelser der træner benene godt og grundigt :D
alt i alt, kunne jeg rigtig godt tænke mig et træningsprogram der bare sparker røv!
på forhånd tak :D !

MadzP92
Hjemmetræner

Re: hjælp til et godt træningsprogram?

Indlægaf MadzP92 » 05 sep 2012 02:01

dit programopbygning ser fint nok ud. men vi kan ikke hjælpe dig med mindre vi ved hvad øvelser du kører?.. find et øvelsesbibliotek og skriv øvelsens navne.

vil gerne sige at du træner ikke dine ben store ved at løbe. de skal trænes tungt ligesom så meget andet!.

squat SQUAT SQUAT!! er konge ben øvelsen. derimod findes der hacksquat, lunges, benpress med flere til for dine quads og Romænsk dødløft/stiff legged deadlift, leg curl for dine baglår. (dødløft rammer også dine baglår til en vis grad.

Tilbage til "Træningsprogrammer"