Dato og tid er 21 sep 2019 18:27

Kom med feedback - Træningsprogram under cut

Post dit træningsprogram og få ris/ros.

Redaktør: Youssef

filip90
Indlæg: 2
Tilmeldt: 02 jun 2015 14:38
Kontakt:

Kom med feedback - Træningsprogram under cut

Indlægaf filip90 » 03 jun 2015 10:04

Mandag: Ryg - Nakke & Mave

Tirsdag: Ben - Triceps & Biceps

Onsdag: Skulder & Mave

Torsdag: Bryst - Triceps & Biceps

Fredag: Ben - Nakke & Mave

Lørdag: Hviledag

søndag: HITT-Cardio & Skulder

Hej folkens hvordan syntes i dette program er sammensat, mht. muskelgrupper??

Mine træningspas er på ca 75 min

Jeg er igang med min Cut periode, vejer 78 kg og vil tro min fedt procent ligger på 12-13%, derfor har jeg ikke taget vildt meget Cardio med i programmet. Jeg er forholdsvis tynd, men ønsker at blive mere markeret. Jeg vil gerne bibeholde muskelmasse og prøve at sænke fedtprocenten til 7-8%. Mht. min kost ligger jeg i et kalorieunderskud på ca. 400 kacl.

Jeg har i en lang periode kørt et mere simpelt 2 splits program, med underkrop og overkrop - 4 gange om ugen.

staybig
Hjemmetræner
Indlæg: 298
Tilmeldt: 28 mar 2013 19:46

Re: Kom med feedback - Træningsprogram under cut

Indlægaf staybig » 08 jun 2015 16:52

filip90 skrev:Mandag: Ryg - Nakke & Mave

Tirsdag: Ben - Triceps & Biceps

Onsdag: Skulder & Mave

Torsdag: Bryst - Triceps & Biceps

Fredag: Ben - Nakke & Mave

Lørdag: Hviledag

søndag: HITT-Cardio & Skulder

Hej folkens hvordan syntes i dette program er sammensat, mht. muskelgrupper??

Mine træningspas er på ca 75 min

Jeg er igang med min Cut periode, vejer 78 kg og vil tro min fedt procent ligger på 12-13%, derfor har jeg ikke taget vildt meget Cardio med i programmet. Jeg er forholdsvis tynd, men ønsker at blive mere markeret. Jeg vil gerne bibeholde muskelmasse og prøve at sænke fedtprocenten til 7-8%. Mht. min kost ligger jeg i et kalorieunderskud på ca. 400 kacl.

Jeg har i en lang periode kørt et mere simpelt 2 splits program, med underkrop og overkrop - 4 gange om ugen.

Hvis du kigger på de 4 ord, som jeg har markeret med fed, kan du så ikke godt selv se det første problem?


Tilbage til "Træningsprogrammer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster