Dato og tid er 20 sep 2019 11:02

Fullbody med progression

Post dit træningsprogram og få ris/ros.

Redaktør: Youssef

Skov1964
Indlæg: 1
Tilmeldt: 21 jun 2016 14:28

Fullbody med progression

Indlægaf Skov1964 » 21 jun 2016 18:43

Hej!

Kunne godt tænke mig at hører hvad i synes om opbygningen af mit full body program.
Vil også gerne lægge noget progression ind da jeg synes jeg er gået lidt i stå.

træner ca 3 gange om ugen og vil skifte mellem 2 træningspas fra gang til gang.

Pas 1:

Incline Bænk
Skulderpres
Squat
Rackpulls
pull-up
Row
Læg

Pas 2:
Decline Bænk
skulderpres
Dødløft
Benpres
Chin up
Row
Læg

mht sæt og reps så tænkte jeg på at kører en 9 ugers cyklus som ser sådan ud i alle øvelser:

uge 1-3: 3 sæt x 12-15 reps
uge 4-6: 4 sæt x 8 reps
uge 7-9: 5 sæt x 5 reps

vil meget gerne hører hvad i synes om både program og progressioncyklusen

tak:-)

runner
Arnold
Indlæg: 1157
Tilmeldt: 22 jun 2005 10:31

Re: Fullbody med progression

Indlægaf runner » 22 jun 2016 09:17

Hej Skov,
Dit program omfatter bryst, skulder, vinge og ben, som er det fundamentale i et full body program.
...og dit valg af øvelser er også fornuftigt. Dog vill jeg have medtaget flad bænkpres i stedet for declining bænk, men det er en smagssag. Jeg ville endvidere smide en øvelse ind for Abs og lænd.

Jeg har ingen kommentarer til dit valg af reprange, da du ikke skriver hvad formålet er med din træning,
Men jeg går ud fra at du øger belastningen i takt med at du mindsker antallet af reps.

God træning :)
This message was generated using 100% recycled electrons!
----------------------------------------------------------

Min log: runners-log-nr-2-t30785.html


Tilbage til "Træningsprogrammer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster