Blanco skrev:Ja, de har nogle gode løftere. Jeg vidste ikke, at du var begyndt at træne der.
Har trænet der et få antal gange.. men da jeg flytter til thisted har jeg mulighed for at blive medlem

Mikkel Leicht skrev:Blanco skrev:Ja, de har nogle gode løftere. Jeg vidste ikke, at du var begyndt at træne der.
Har trænet der et få antal gange.. men da jeg flytter til thisted har jeg mulighed for at blive medlemmen skal så vente 3mdr før jeg stiller op jo.. så der er stadig tid
WSB skrev:Mikkel Leicht skrev:Blanco skrev:Ja, de har nogle gode løftere. Jeg vidste ikke, at du var begyndt at træne der.
Har trænet der et få antal gange.. men da jeg flytter til thisted har jeg mulighed for at blive medlemmen skal så vente 3mdr før jeg stiller op jo.. så der er stadig tid
Det bliver godt at se dig i en stram stram stram dragt hvor blodet løber ned af lårene pga dens tightness![]()
![]()
WSB skrev:Mikkel Leicht skrev:Blanco skrev:Ja, de har nogle gode løftere. Jeg vidste ikke, at du var begyndt at træne der.
Det bliver godt at se dig i en stram stram stram dragt hvor blodet løber ned af lårene pga dens tightness![]()
![]()
Mikkel Leicht skrev:Blanco skrev:Ja, de har nogle gode løftere. Jeg vidste ikke, at du var begyndt at træne der.
Mikkel Leicht skrev:WSB skrev:Mikkel Leicht skrev:Blanco skrev:Ja, de har nogle gode løftere. Jeg vidste ikke, at du var begyndt at træne der.
![]()
bliver selvfølgelig 100% RAW.. jeg arbejder bare lidt hårdere så jeg kan følge med uden![]()
Blanco skrev:Mikkel Leicht skrev:Blanco skrev:Ja, de har nogle gode løftere. Jeg vidste ikke, at du var begyndt at træne der.
Du kan da ikke løfte for dem til liga, hvis du endnu ikke har licens der.
Mikkel Leicht skrev:Blanco skrev:Mikkel Leicht skrev:Blanco skrev:Ja, de har nogle gode løftere. Jeg vidste ikke, at du var begyndt at træne der.
Nej.. skal jo vente de 3mdr ikke..men efter det, kan jeg da sagtens løfte til liga
Blanco skrev:Mikkel Leicht skrev:Blanco skrev:Mikkel Leicht skrev:Blanco skrev:Ja, de har nogle gode løftere. Jeg vidste ikke, at du var begyndt at træne der.
Nej.. skal jo vente de 3mdr ikke..men efter det, kan jeg da sagtens løfte til liga
Da du skrev, at du skulle løfte til liga i Thisted, forstod jeg det som, at du skulle løfte her på lørdag, da liga netop er i Thisted her på lørdag
Bash skrev:du skal da ikke løfte 100% raw. Det kan du lade de gamle og useriøse gøre.
Hippo skrev:Dragterne er jo heller ikke udstyret med en automatisk leee'hed
knap du bare kan trykke på og så dødløfte 350 kg...
Du må jo øve dig med lortet eller joine Faber i at tude over det...
Tilbage til "TræningsVideoer mv."
Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster