Dato og tid er 16 sep 2019 23:56

Opgradere siden?

Kom med forslag til forbedringer af Getbig.dk eller forumet.
Brugeravatar
J-S-O
Expert
Geografisk sted: Vestjylland, Ringkøbing
Kontakt:

Opgradere siden?

Indlægaf J-S-O » 14 aug 2007 10:51

Ja, jeg har kigget lidt rundt på siden, og er faldet over nogle ting, som man burde tage stilling til og eventuelt rette, for at forbedre siden, så håber at webmaster kigger forbi - andre er selvfølgelig også velkomne til at diskutere mine forslag!

1) Man kan ikke tilføje profilbilleder (displaybilleder) større end 0 kB, hvilket jo betyder at man overhovedet ikke kan tilføje et nyt billede? Hvorfor er det blevet sådan, og er der planer om at ændre det igen? Desuden bør der være en begrænsning på højde x bredde, for er billede som Mikkel Leichts synes jeg fucker siden / designet lidt op (no offence)

2) Artikelerne skal gennemlæses og de ubrugelige skal fjernes: jeg ved ikke om der stadig er mange dårlige artikler, men sådan var det engang! Desuden skal designet laves om - det ligner jo crap ?

3) Jeg kender ikke meget til Flagermusen, men såvidt jeg kan se er han ikke særlig aktiv herinde mere! Derfor synes jeg at andre aktive medlemmer burde overtage hans plads - desuden bør det vel nærmere være sådan at dem der har styr på netop området (eksempel kost) bør være moderator derinde? Hvis jeg ikke vidste en skid om kost, så synes jeg det ville være dumt, hvis jeg blev placeret der...

Brugeravatar
webmaster
Champ
Geografisk sted: Flensborg
Kontakt:

Indlægaf webmaster » 14 aug 2007 11:25

Hejsa

Tak for din konstruktive kritik. :-)

1) Jeg har nu her sat min programmør til at se på fejlen - dette skulle gerne blive rettet i dag da jeg ikke forventer det er en stor fejl.
Får hende også til at se på en begrænsning af størrelserne.

2) Går ud fra at det er designet på selve artikel siden du gerne vil have lavet om. Dette er også en del af planen, men bliver ikke lige med det samme da vi har lidt fejl i vores nye shop system som har absolut første prioritet.

3) Point taken :-) Se off topic om lidt ;-)

Tilbage til "Forslag til forbedringer"