Dato og tid er 20 sep 2019 11:47

Ændring af design ?

Kom med forslag til forbedringer af Getbig.dk eller forumet.

Hvilket designforslag foretrækker du ?

Det nye forslag
8
50%
Som det er nu
4
25%
Et helt andet
4
25%

Afgivne stemmer: 16

henning
Expert
Kontakt:

Ændring af design ?

Indlægaf henning » 05 jan 2008 23:51

En ulempe ved det nye topbillede er at man hver gang skal scrolle ned forbi det.
Jeg mener designet kan forbedres ved at lægge det ned som baggrundsbillede,
hvor der nu er juletilbud osv.
Billede
Måske skal den blå bjælke aller øverst helt væk, så linksene kun står med tekst oven i baggrundsbilledet.
Så undgår vi aat scrolle ned hver gang, og designet får et løft... :)
Henning :training:

Storfod
Hercules
Geografisk sted: 5854 Gislev

Indlægaf Storfod » 08 jan 2008 19:57

Ikke noget jeg har tænkt så meget over, men vil egentlig give dig ret Henning :)
Board moderator

Brugeravatar
webmaster
Champ
Geografisk sted: Flensborg
Kontakt:

Indlægaf webmaster » 08 jan 2008 20:41

FOrstår ikke helt hvad du mener Henning, forstår godt hvad probelmet er men forstår ikke din løsning. Kan du skære det ud i pap :-)

henning
Expert
Kontakt:

Indlægaf henning » 08 jan 2008 23:39

Som det er nu, er der indført et ekstra sidehoved med getbig logo og billede af de veltrænede kroppe oven over forumets originale sidehovede.
Billede
Dette billede foreslår jeg i stedet for sat ind i det oprindelige hovede,
som baggrundsbillede efter at det er rettet til, så de øverste links
og betalingskort symbolerne er inde i området i billedet.
Fremgår det ikke af mit første billede ?
Henning :training:

Brugeravatar
webmaster
Champ
Kontakt:

Indlægaf webmaster » 09 jan 2008 09:46

Jo ok nu er jeg ved at være med hehe er sgu ikke så hurtig opfattende som jeg har været ;-)

Brugeravatar
minimee
Nasty
Geografisk sted: København

Indlægaf minimee » 09 jan 2008 11:21

Synes også at det hvor der sttår FAQ, Søg osv. skal flyttes. Men at sætte det ind i banneret ser lidt spas ud:)

og synes nu ikke menuen skal være over banneret, så hellere under, hvis det skal laves om ;) - men ser godt ud som det er nu.
Det bedste program, er det du ikke træner.
LogBog:

Brugeravatar
Lundique
Nasty
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlægaf Lundique » 10 jan 2008 16:26

Jeg syntes designet skal laves fuldstændig om. Det er simpelthen for kedeligt og IMO rimelig grimt..
Bestrong Be natural! <- Lundique's log!

Brugeravatar
webmaster
Champ
Kontakt:

Indlægaf webmaster » 11 jan 2008 13:29

Lundique skrev:Jeg syntes designet skal laves fuldstændig om. Det er simpelthen for kedeligt og IMO rimelig grimt..

Nogle forslag til det :-)

Henning=> Skal bede min programmør om at se på det når hun er færdig med vores nye lagersystem og status.

Brugeravatar
Lundique
Nasty
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlægaf Lundique » 11 jan 2008 15:31

webmaster skrev:
Lundique skrev:Jeg syntes designet skal laves fuldstændig om. Det er simpelthen for kedeligt og IMO rimelig grimt..

Henning=> Skal bede min programmør om at se på det når hun er færdig med vores nye lagersystem og status.

Farverne er for kedelige i min verden. Den grå baggrund bag det hele er også kedeligt, denne kunne med fordel laves som en gradient, for at pifte designet lidt op.

Jeg kunne godt lave et design mod betaling.
Bestrong Be natural! <- Lundique's log!

Brugeravatar
webmaster
Champ
Kontakt:

Indlægaf webmaster » 11 jan 2008 15:52

Vi har fået et professionelt design bureau til at lave det til rimelig mange penge, men det var inden jeg selv ansatte en fuldtids programmør / designer så nu her laver hun alle ændringer, jeg skal bare sige hvad der skal ændres.

Det er desværre umuligt at gøre alle tilfredse med et design (smag og behag) men konstruktiv kritik med andre forslag modtages altid.

Vi vil se på forum designet og også artikel side designet når vi er færdig med lagersystemet og lidt andre interne programmeringer.

qazws
Hercules
Geografisk sted: Norring
Kontakt:

Indlægaf qazws » 11 jan 2008 17:36

webmaster skrev:Vi har fået et professionelt design bureau til at lave det til rimelig mange penge, men det var inden jeg selv ansatte en fuldtids programmør / designer så nu her laver hun alle ændringer, jeg skal bare sige hvad der skal ændres.

Det er desværre umuligt at gøre alle tilfredse med et design (smag og behag) men konstruktiv kritik med andre forslag modtages altid.

Vi vil se på forum designet og også artikel side designet når vi er færdig med lagersystemet og lidt andre interne programmeringer.

Vil det betyde oprydning i artiklerne også? Der er et par jeg gerne ville slippe af med fx "3 måneders komplet program".

henning
Expert
Kontakt:

Indlægaf henning » 11 jan 2008 19:05

webmaster skrev:

webmaster skrev:Vi har fået et professionelt design bureau til at lave det til rimelig mange penge, men det var inden jeg selv ansatte en fuldtids programmør / designer så nu her laver hun alle ændringer, jeg skal bare sige hvad der skal ændres.

Hvis det er proffessionelt og for rimelig mange penge, så skulle jeg måske give et bedre tilbud for endnu flere penge :)
Billede :) :)

webmaster skrev:Vi vil se på forum designet og også artikel side designet når vi er færdig med lagersystemet og lidt andre interne programmeringer.
Som jeg skrev til Daddy Cool i en anden tråd, så tror jeg Webbie har vigtigere ting at interessere sig for :)

Tilbage til "Forslag til forbedringer"