Dato og tid er 21 nov 2018 13:09

Søge-funktion.

Kom med forslag til forbedringer af Getbig.dk eller forumet.
Lentz
Expert

Søge-funktion.

Indlægaf Lentz » 02 sep 2010 05:56

Heey! :)

Jeg synes virkelig vi mangler en søge-maskine til vores forum.

Min ideé går på at når du trykker på linket forum og kan se de forskellige kategorier, så skal der også være en søge funktion, som eksempelvis kan søge på "Protein indtag" eller "Hypertrofi" osv, og så skal den finde alt der har en sammenhæng (ikke kun headline) i alle de forskellige kategorier.

Hvis man så går bestemt ind i f.eks. kategorien "Bodybuilding" så skal man stadig have muligheden for en søge funktion, men så når du søger skal der kun blive søgt inde får den kategori. Så hvis man igen søger "protein indtag" er det kun de topics som ligger under "Bodybuilding" som skal dukke frem!!

På den måde er det en del nemmere specielt får nye brugere at finde viden, og så vil der med garanti også blevet fundet nogle rigtig gode og gamle debatter frem igen som vil kunne gøre os alle til gavn, evt. genoplive nogle af de gamle debatter !! :lol:

Skriv endelig hvis i synes om ideén eller andet :twisted:
Alle løft RAW !!
-83kg Klasse.
(Stævne / Træning)
PR:
Squat 207.5kg / 210kg
Bænkpress 122.5kg / 115kg
Dødløft: 237.5kg / 220kg

Log: viewtopic.php?f=6&t=24695&p=276199#p276199

Brugeravatar
Garik
Hercules
Geografisk sted: Århus C

Re: Søge-funktion.

Indlægaf Garik » 02 sep 2010 06:14

search.php

Her kan du jo også vælge, hvilket underforum, du vil søge på?

Og problemet med at udspecificere underforum er, at man så eksempelvis ikke får "Opskrifter" med, når man søger på "Morgenmad" under "Kost og kosttilskud".

Ideen er såmænd god nok og der burde måske gøres mere opmærksom på søge-funktionen, men tror bare ikke folk bruger den alligevel - det er for nemt bare at spørge om hjælp.
Loggen

My workout is your warm up!

Sundere.org

Lentz
Expert

Re: Søge-funktion.

Indlægaf Lentz » 02 sep 2010 12:49

Pinligt jeg ikke havde lagt mærke til den knap :oops:

Men tænkte også mere på at have den som et felt i siden som de fleste sites har, så den også er synlig for de nye, af en eller anden grund har jeg jo ikke set den :oops:

Men ellers, hvis du søger på "Morgenmad" så burde der komme topics frem hvor ordet "morgenmad" eller der om bliver omtalt flere gange, så emnet indgår i topic. Det burde ikke være svært at lave får en begavet Admin ! ;)
Alle løft RAW !!
-83kg Klasse.
(Stævne / Træning)
PR:
Squat 207.5kg / 210kg
Bænkpress 122.5kg / 115kg
Dødløft: 237.5kg / 220kg

Log: viewtopic.php?f=6&t=24695&p=276199#p276199

Tilbage til "Forslag til forbedringer"