Dato og tid er 20 sep 2019 11:02

Konkurrencedygtighed

Kom med forslag til forbedringer af Getbig.dk eller forumet.
tipsen
Newb

Konkurrencedygtighed

Indlægaf tipsen » 22 nov 2011 10:03

Hej Get Big,

Har nu efterhånden købt jeres produkter i lang tid, og har altid været meget tilfreds. Men syntes efterhånden i er kommer bagud i forhold til konkurrencedygtighed på fragt området.

1000kr. før der er gratis fragt, hvorimod flere andre steder har det nede omkring de 500kr. og samtidig sælger billige protein produkter og samtidig har et større udvalg af alternative produkter som bla. No Xplode 2.0, som sikkert kan lokke kunder til. Ved ikke om det er noget der kunne overvejes at ændre på?

MVH
Tipsen

Brugeravatar
webmaster
Champ
Geografisk sted: Flensborg
Kontakt:

Re: Konkurrencedygtighed

Indlægaf webmaster » 22 nov 2011 10:30

Hej Tipsen

Jeg kan nu nævne nogle af de største konkurrenter som slet ikke kører med gratis fragt. Vi kan nemt sætte beløbet ned men så bliver priserne bare lagt over på produkterne.

De forhandlere som du hentyder til der har et større udvalg og sælger no explode mv. er IKKE danske forhandlere da man ikke må sælge No explode mv. i danmark. Du kan typisk også se det hvis du prøver at finde ud af hvor firmaet holder til at det er en postboks i sverige eller england. De bliver ikke kontrolleret, og mange af dem betaler med garanti heller ikke dansk moms mv.

Send mig gerne links på nikolaj @ getbig.dk til forhandlere du mener har bedre priser end os på proteinpulver og fragt så skal jeg da se på det.

Tilbage til "Forslag til forbedringer"