Dato og tid er 14 okt 2019 11:38

trænings program der passer til mig.

Start venligst med at poste dine indlæg her i begynder forumet hvor tonen er mere blød overfor "dumme spørgsmål"
Hampus
Indlæg: 1
Tilmeldt: 11 jan 2007 01:41
Geografisk sted: Hundested
Kontakt:

''vejledning'' søges :D

Indlægaf Hampus » 11 jan 2007 01:58

Hey,

jeg er så småt begyndt at træne og jeg har ingen ide om hvordan jeg kan opbygge et anstændigt trænings program der passer til mig.

jeg er 1,87 cm høj, jeg vejer 62 - 64 kg, min overkrop er spinkel men fra mit liv og nedefter er jeg meget veltrænet pga cykling.
jeg vil meget gerne se om jeg kan få gjort noget ved min overkrop, for det meste bryst, mave, triceps, biceps, øvre ryg, nedre ryg og skuldre.

jeg træner primært med håndvægte, træningsbænk og meget snart en eller anden trænings maskine...

jeg startede med at træne med 15kg pr vægt.
men gik derefter ned til 10kg pr vægt
mest fordi at jeg ikke ville træne med så meget før jeg fik bekræted at det er okay af nogle der har trænet længe.

indtilvidre træner jeg biceps, de øvre mavemusker og de nedre bryst muskler.

jeg vil meget snart igang med triceps men er ikke helt sikker på hvordan jeg træner triceps.

så hvis der er nogle der vil sætte mig ind i hvad de forskellige ting som reps, sæt osv. betyder og måske hjælpe mi med at sætte et program på benene ville det være über nice :D
Hey,

jeg er 15
1,87 cm
vejer ca. 62

og er lige begyndt at styrke træne,

er godt igang med at ''prøve'' at lave et program så vil nyde alt den hjælå som overhoved mugeligt;D

Tilbage til "Begynder forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster