Dato og tid er 17 okt 2019 19:35

VÆGTFORØGER

Start venligst med at poste dine indlæg her i begynder forumet hvor tonen er mere blød overfor "dumme spørgsmål"
LIVEORDIE

VÆGTFORØGER

Indlægaf LIVEORDIE » 18 jan 2007 17:00

Hey, jeg vil rigtig gerne tage rigtig hurtigt på, hvordan gør jeg hurtigst dette? Er det bedst at træne samtidig med jeg tager vægtforøger, eller er det bedre at lave så lidt som muligt? Hælder mest til den sidste :D, ikke fordi jeg er doven, men fordi jeg har meget højt stofskifte, og tror ikke jeg tager særlig meget på om måneden hvis jeg træner samtidig, kan man godt tage vægtforøger uden at træne, eller er det en dårlig ide'?

På forhånd tak

Brugeravatar
Misterhamper
Champ

Indlægaf Misterhamper » 18 jan 2007 17:09

Kan ikke se nogen grund til at du ikke skulle træne hårdt samtidig. Er der nogen grund til, du ikke vil have store muller? ;) Ellers bare æd igennem. Det sukkerstads er ikke nødvendigt, hvis du bare æder så meget du kan!
viewtopic.php?f=5&t=18149&start=0
Nyeste billeder af mig!

brevis

Indlægaf brevis » 18 jan 2007 17:11

Jeg har selv super højt stofskifte og da jeg startede på pulver + træning skulle jeg hurtigt dosere pulveret ned, da der kom en del rundt på bodegamusklen :D

Men tror du skal starte med hvad du syntes, og så holde øje med din vægt/form, så du får en ok stigning på vægten uden at blive chubby.

Brugeravatar
Flagermusen
Arnold
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlægaf Flagermusen » 18 jan 2007 18:53

Det er en rigtig dårlig ide at tage på, UDEN at træne. Der er ingen sundshedsmæssige fordele ved at blive fed. Der er derimod utallige ved at smide noget masse på kroppen.

Jeg finder lige en tråd hvor det har været oppe at vende:

Her
http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=14378&highlight=

:wink:

Så det er bare om at komme i gang med vægtene.
Min klassiske log kan findes her:
http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=12076

Tilbage til "Begynder forum"