Dato og tid er 26 jan 2021 21:34

Handsker

Start venligst med at poste dine indlæg her i begynder forumet hvor tonen er mere blød overfor "dumme spørgsmål"
Fat
Hjemmetræner
Geografisk sted: Århus

Indlægaf Fat » 02 mar 2007 20:51

Jeg bruger ikke handsker, men et par skumgummilapper på ca. 20 x 20 cm...

Det er ikke så meget for at undgå hårdhud, men lige så meget fordi mange af stængerne og diverse håndtag hvor jeg træner er ret tynde, synes jeg, så jeg føler jeg har lidt bedre fat i dem med lidt ekstra polstring...

Desuden får jeg ikke ret let hård hud. Har en lille smule, men ikke mere end at kæresten ikke har brokket sig... :D Og hvem gider så bekymre sig om det

Sniper
Barbell-Baron
Geografisk sted: Amager

Indlægaf Sniper » 03 mar 2007 01:56

Fat skrev:Jeg bruger ikke handsker, men et par skumgummilapper på ca. 20 x 20 cm...

Det er ikke så meget for at undgå hårdhud, men lige så meget fordi mange af stængerne og diverse håndtag hvor jeg træner er ret tynde, synes jeg, så jeg føler jeg har lidt bedre fat i dem med lidt ekstra polstring...

Desuden får jeg ikke ret let hård hud. Har en lille smule, men ikke mere end at kæresten ikke har brokket sig... :D Og hvem gider så bekymre sig om det

Min brokkede sig konstant tidligere da jeg kørte uden puder når man nussede pga den hårde hud.. Du har måske bare en heldig dame.. :wink:
WHAT DOESN'T KILL YOU, MAKES YOU STRONGER!!!
Log: http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=14815

Brugeravatar
SLS
Gummi-Tarzan

Indlægaf SLS » 04 mar 2007 00:04

Jeg har et par handsker (med håndledsstøtte). Jeg synes de er rare at træne med. Man holder bedre fast om vægten, man åndgår så meget hård hud, og håndleddet bliver støttet. Købte dem i Sportsmaster, mærket er Casall og de koster 150kr.

Brugeravatar
six-speed
Barbell-Baron
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlægaf six-speed » 04 mar 2007 11:29

jeg bruger rigtige træningshandsker inde fra getbig's webshop, synes at jeg holder bedre på vægtene med dem på, jeg synes det er klart en fordel. Men det må jo være op til hver person at dømme, lidt smag og behag tror jeg ! :roll:
Billede
Arnold - The best activities for your body is pumping and humping

http://fitforum.dk/viewtopic.php?t=8046&start=0

Sniper
Barbell-Baron
Geografisk sted: Amager

Indlægaf Sniper » 05 mar 2007 08:59

SLS skrev:Jeg har et par handsker (med håndledsstøtte). Jeg synes de er rare at træne med. Man holder bedre fast om vægten, man åndgår så meget hård hud, og håndleddet bliver støttet. Købte dem i Sportsmaster, mærket er Casall og de koster 150kr.

Pas på ikke at passe for meget på håndledet samtidig, det vil bide dig i røven på længere sigt.. Taler af erfaring.. Håndleddet skal hærdes i takt med resten af kroppen.. Dog kan det være godt i perioder med håndledsproblemer, men ikke generelt..
WHAT DOESN'T KILL YOU, MAKES YOU STRONGER!!!

Log: http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=14815

Tilbage til "Begynder forum"