Dato og tid er 28 sep 2020 18:32

Nybegynder

Start venligst med at poste dine indlæg her i begynder forumet hvor tonen er mere blød overfor "dumme spørgsmål"
face1234

Nybegynder

Indlægaf face1234 » 18 feb 2008 21:36

Hejsa
Jeg er 17 år og spinkel og vil derfor gerne tage nogle kilo på de rigtige steder i form af muskler, da jeg er velsignet med samme statur som en pind.

Ved godt jeg kommer til at lyde som en nybegynder uden lige, men er der en der vil give mig lidt råd til, hvad jeg kan starte med at gøre (evt et program) som vil hjælpe mig til at få lidt muskler.

Styrkecenter er ikke en mulighed, desværre, men jeg har da to håndvægte herhjemme - det er ikke meget nej, men kan det være, at jeg kan bruge disse til at skabe mig et nogenlunde program uden at være i besiddelse af møgdyre vægttræningsinstrumenter?
Er lidt småtræt af, at have et fuglebryst der er fladere end et strygebræt.
Kan det lade sig gøre? Eller skal jeg bare tage frakken og gå igen?

På forhånd tak.

Brugeravatar
Helsinghof
Hjemmetræner
Geografisk sted: Struer
Kontakt:

Re: Nybegynder

Indlægaf Helsinghof » 18 feb 2008 21:39

Hvor tunge er dine håndvægte?

Brugeravatar
DoomDuck
Diskopumper
Kontakt:

Indlægaf DoomDuck » 18 feb 2008 21:50

Det kan ikke rigtigt lade sig gøre..

Ihvertfald kan dine håndvægte få dig ret langt.

En bjælke i loftet kan hjælpe dig med dine biceps, din øvre og mellem del af ryggen samt din mave muskler.

armbøjninger kan hjælper en lille smule på dine triceps og dit bryst, smid en stor taske på ryggen og så vil det også hjælpe..

Men det bedste og hurtigste resultat er komme ind i et center
- Gas gir mass'

Loggen (Pauset) log

SørenA
Diskopumper
Geografisk sted: 9900

Indlægaf SørenA » 27 feb 2008 18:57

http://www.motion-online.dk/styrketraen ... andvaegte/

prøv det. det er kun med håndvægte.
men hvis dine håndvægte er to der vejer 10 kg eller sådan noget. vil jeg anbefale dig at købe nogle hvor du kan variere kiloene. fordi de forskellige øvelser ikke kan løfte med de samme kilo (;
Så længe det er tungt, er det godt.

SørenA
Diskopumper
Geografisk sted: 9900

Indlægaf SørenA » 27 feb 2008 18:58

face1234 skrev:Hejsa
Jeg er 17 år og spinkel og vil derfor gerne tage nogle kilo på de rigtige steder i form af muskler, da jeg er velsignet med samme statur som en pind.

Ved godt jeg kommer til at lyde som en nybegynder uden lige, men er der en der vil give mig lidt råd til, hvad jeg kan starte med at gøre (evt et program) som vil hjælpe mig til at få lidt muskler.

Styrkecenter er ikke en mulighed, desværre, men jeg har da to håndvægte herhjemme - det er ikke meget nej, men kan det være, at jeg kan bruge disse til at skabe mig et nogenlunde program uden at være i besiddelse af møgdyre vægttræningsinstrumenter?
Er lidt småtræt af, at have et fuglebryst der er fladere end et strygebræt.
Kan det lade sig gøre? Eller skal jeg bare tage frakken og gå igen?

På forhånd tak.

men. hvis du overhovedet ingen fedt har på kroppen. så tror jeg du skal bruge vægtforøgelses pulver? ellers kan jeg ikke rigtig se at der burde ske den store forandring. ret mig hvis jeg tager fejl d;
Så længe det er tungt, er det godt.

Tilbage til "Begynder forum"