Dato og tid er 13 aug 2020 17:48

Hjælp til Træningsprogram

Start venligst med at poste dine indlæg her i begynder forumet hvor tonen er mere blød overfor "dumme spørgsmål"
Sprinto
Newb

Hjælp til Træningsprogram

Indlægaf Sprinto » 11 mar 2008 19:22

Hej Getbig.

Jeg er begyndt at træne lidt og sigter efter at gøre det fast 2-4 gange i ugen men jeg mangler lidt et program at gaa ud fra, derfor søger jeg hjælp her inde.

Info:

Vægt 75
Højde 170
Alder 19

Maal:

Skal tabe mig 10kg (Er ogsaa paa diet)
Udover at tabe mig vil jeg ogsaa gerne opbygge lidt muskelmasse saa jeg kan komme til at se lidt markeret ud.

Saa hvis der er nogle der gider hjælpe mig med at strikke et træningsprogram sammen vil jeg være rigtig glad.

(spørg endelig hvis i skal vide mere for at kunne hjælpe)
Paa forhaand tak

Mvh. Klaus

Brugeravatar
Helsinghof
Hjemmetræner
Geografisk sted: Struer
Kontakt:

Re: Hjælp til Træningsprogram

Indlægaf Helsinghof » 11 mar 2008 19:25

Hvis du har 0 træningserfaring så kig på opslaget under fitforum begynder :)

Sprinto
Newb

Indlægaf Sprinto » 11 mar 2008 23:10

Okay mange tak for svarende. Følger med rundt på forum også når jeg har tabt mig vil jeg begynde at træne :)

HurriJ
Gummi-Tarzan

Indlægaf HurriJ » 12 mar 2008 09:40

Spis sundt og mindre end det du plejer så skal du nok få tabt dig, med lidt cardio og træning ved siden af.

Brugeravatar
Youssef
Strandløve
Geografisk sted: Odense

Indlægaf Youssef » 12 mar 2008 13:21

DU VEJER 75KG OG ER 170 CM HØJ OG DU VIL TABE DIG??? CAPSLOOOCKKKKKKKK OFFfffFF sådan.

Byg noget muscle ved at bulke og derefter tabe dig så du er nogenlunde sommerklar..

LÆSLÆSLÆS....

Sprinto
Newb

Indlægaf Sprinto » 12 mar 2008 18:35

Youssef skrev:DU VEJER 75KG OG ER 170 CM HØJ OG DU VIL TABE DIG??? CAPSLOOOCKKKKKKKK OFFfffFF sådan.

Byg noget muscle ved at bulke og derefter tabe dig så du er nogenlunde sommerklar..

LÆSLÆSLÆS....

Okay sys jeg er små fed.. Men jeg kan godt træne så jeg bliver markeret uden jeg behøver at tabe mig først?..

Hvis jeg kan det så tænker jeg på at starter på det der begynder program er det en god idé ?

Brugeravatar
Youssef
Strandløve
Geografisk sted: Odense

Indlægaf Youssef » 18 mar 2008 00:34

Du kan ikke tabe fedt og samtidligt bygge muskelmasse ..

Men hvis du gerne vil tabe dig så dyrk noget cardio på løbemaskinen etc. og styrketræne samtidlig med.. Når du syns du har tabt dig nok så begynd at spise (bulke) og træn, så du kan få noget muskelmasse på..

Men jeg syntes du skal bulke til de 85kg så har du da noget muskel som du kan vise når du en gang vil cutte ned, lige nu har du nok ikke særlig meget muskelmasse så du vil ikke se særlig muskelløs ud når du en gang taber dig..

Ik tag dig af du er lidt små-fed hav tålmodighed, når du en gang bestemmer dig for at cutte ned fra de 85-90kg ned til f.eks. 75kg så vil du se ret ond ud.

Tilbage til "Begynder forum"