Dato og tid er 15 okt 2019 12:57

'Hurtigt' større muskler

Start venligst med at poste dine indlæg her i begynder forumet hvor tonen er mere blød overfor "dumme spørgsmål"
Build16
Newb

Re: 'Hurtigt' større muskler

Indlægaf Build16 » 21 maj 2008 16:18

Arhnold skrev:drop nu det pjat med at du kan spise uden at tage på. det tror alle, lige indtil de begynder at SPISE. Prøv at spise som du gør nu, og drik så 150 mL olivenolie hver morgen og aften - så tager du nok 2 kg på på en uge! bare SPIS istedet for at spise, så skal det nok komme!

Kan du finde noget andet end olivenolie? - har højt stofskifte, forbrænder utrolig hurtigt fedt, da jeg også spiller fodbold..

Brugeravatar
Arhnold
Hercules
Geografisk sted: København K

Indlægaf Arhnold » 21 maj 2008 16:29

hehe, du har jo ikke styr på noget som helst. Man forbrænder ikke fedt hurtigere eller langsomere end andre kilder.At du spiller fodbold har med 99,999% sandsynlighed ingen indvirkning på den hastighed hvormed du forbrænder fedt!

Min pointe var at du skal tage og spise mere. Jeg spiser med garanti næsten det dobbelte af hvad du gør dagligt, og jeg vejer kun 75 kilo!

Du er bare endnu en gut der tror at han spiser mere end alleandre og at han ikke kan tage på. Vi har alle været der, men fat nu at du bare skal tage dig sammen og spise mere!
Følg loggen - bulker løs for tiden:

http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=11044

Løft for tiden:

Bænk: 100
Dødløft: 150
Squat: 120

Storfod
Hercules
Geografisk sted: 5854 Gislev

Indlægaf Storfod » 21 maj 2008 17:04

Build16 skrev:Det lyder som om man skal spise rimeligt meget, og det kan jeg sagtens - er tit sulten :(
.

Dér har du jo selv svaret :P Hvis du tit er sulten, så spiser du åbenlyst ikke nok :lol:

Du skal bare huske at spise sundt, og ikke usundt :|
Board moderator

qazws
Hercules
Geografisk sted: Norring
Kontakt:

Indlægaf qazws » 21 maj 2008 20:49

Arhnold skrev:drop nu det pjat med at du kan spise uden at tage på. det tror alle, lige indtil de begynder at SPISE. Prøv at spise som du gør nu, og drik så 150 mL olivenolie hver morgen og aften - så tager du nok 2 kg på på en uge! bare SPIS istedet for at spise, så skal det nok komme!

Arrr Arhnold, 150ml olivenolie 2 gange dagligt er nok ret højt sat ;) (150x2)x9=2700kcal udelukkende fra olie :P Det skulle helst ikke være nødvendigt !

Build16
Newb

Indlægaf Build16 » 22 maj 2008 08:10

arhnold. Det er fordi jeg har hørt fra mange andre at jeg spiser utroligt meget uden at tage på - her snakker vi kun usundt. Nu skal du ikke blive sur :)
Men hvad er så den hurtigeste måde at tage på? Spise meget, ja. Men er det noget i ved, hvor man tager meget på - af mad.
Og et andet spg. Hjælper weight gainer meget hvis man indtager det rigtigt?
Ingen sure svar ... plzzzzz :)

qazws
Hercules
Geografisk sted: Norring
Kontakt:

Indlægaf qazws » 22 maj 2008 08:53

Hvis du har svært ved at tage på, kan du også bruge diverse flydende kalorier, som kakaomælk og juice :) Og ellers så kalorieholdigt mad, som frugt, nødder, honning, ris, kartofler, pasta osv.

Brugeravatar
Arhnold
Hercules

Indlægaf Arhnold » 22 maj 2008 10:21

DADDY COOL skrev:
qazws skrev:

Arrr Arhnold, 150ml olivenolie 2 gange dagligt er nok ret højt sat ;) (150x2)x9=2700kcal udelukkende fra olie :P Det skulle helst ikke være nødvendigt !

Tror squ det var en Joke :badgrin:

Ja gu var det en joke - men pointen er klar nok. Det er NEMT at tage på hvis det virkelig er det man vil.

Til topicstarter: uanset hvad synes jeg det er en god idé for dig at spise noget olivenolie. 300 mL er nok lige lovligt meget, men hvis du nu fx tager 30 ML om dagen, så skal det nok hjælpe, og det er bestemt ikke skidt hvis du ellers spiser sundt! 15 morgen og 15 aften.

Derudover som qazws siger, flydende kcal er nemme. Fx en omgang weightgainer giver en masse. Ellers kan du overveje at fråde nødder og kerner (fx græskarkerner - de er billige og masser af energi). Det er altså ikke sværere end som så at tage på. Prøv at tving mere og mere mad ned i dig.

Og så igen: mere tror jeg nu heller ikke du spiser. Jeg spiste også sygt meget - syntes jeg selv - før i tiden. Da jeg bulkede mest muligt var det dog helt andre mængder vi snakkede om. Var fx engang på restaurant. Der endte det med jeg spise 250 gram fisk, efterfulgt at små 600 gram oksekød (ikke helt sundt, erkendt). Og det var blot et måltid. Derudover tog jeg protein+kulhydrat hver morgen og aften, og en shake emre om dagen, og derudover tog jeg også olietilskud. Og spiste selvfølgelig 5 måltider derudover ;-)

Løft for tiden:

Total: 370

anhen

Indlægaf anhen » 22 maj 2008 13:28

Hvis du gerne vil tage på i muskler er det jo vigtigt du spiser rigtigt.

Følg nu de programmer der er lavet mange eksempler på efterhånden. Som du kan forstå skal du spise forholdsvis meget.

Giv dig selv og dine muskler noget at leve af. Så er jeg sikker på du nok skal se fremskridt.

Ja det kræver meget at bliver "stor" på den rigtige måde.

Build16
Newb

Indlægaf Build16 » 22 maj 2008 19:16

Jeg tager sku den med olivenolien. Ligegyldigt om det smager af .... :) Så tager jeg og høvler ALT ned. Istedet for faxe kondi bliver det kakaomælk! Og self. de 2 æbler stadig, bare med pasta fra kvickly. Bliver sku nice:) Glæder mig til at begynde.

Kan i anbefale noget weight gainer? Og hvordan laver man det? har prøvet før.. Gik ikke godt, fik masser af klumper :/

HansK
Gummi-Tarzan

Indlægaf HansK » 22 maj 2008 20:13

Sørg nu for at få læst noget om kost herinde så du har en ide om hvad der er godt og spise og hvilke mængder..

Jeg er ikke selv for meget om WG.. men det er jo en smagssag.. Du blander det bare op i vand/mælk/kakao eller den væske du nu synes.. Det vil nok smage bedst i kakao(synes jeg selv hvertfald).Har erfaret det er nemmest at få det fordelt i mælk/kakao. En god mixer/shaker er en god ide at have.
Men vil mene det var bedere du fik noget protein pulver, da det er meget vigitg at man får alle de proteiner man skal ha. Man siger 1.1 til 2 gram protien pr kg kropsmasse

Build16
Newb

Indlægaf Build16 » 22 maj 2008 20:55

Der findes så meget forskelligt synes jeg - af protein pulver.. Hvad skal jeg have? ;)

En shaker/Mixer - hvor kan den købes? ;)

Igen tak for hjælpen herinde, det fedt at have at gøre med nogle som ved en masse ^^

HansK
Gummi-Tarzan

Indlægaf HansK » 22 maj 2008 21:36

Du kan købe det på shoppen herinde. både mixer og protein pulver. Viking 100% whey/valle synes jeg selv er et godt produkt til en fair pris.

Brugeravatar
Arhnold
Hercules

Indlægaf Arhnold » 22 maj 2008 22:00

Viking er rigtig godt. Jeg kan fx rigtig godt lide at tage en ordentlig røvfuld havregryn om morgenen, spæde den op med rosiner for derefter at hælde en scoop viking chokolade pulver på, og så komme mælk i - smager suverænt!!!

Løft for tiden:

Build16
Newb

Indlægaf Build16 » 23 maj 2008 08:03

Kommer der ikke klumper i, hvis du hælder det direkte ned i en skål?

Brugeravatar
Arhnold
Hercules

Indlægaf Arhnold » 23 maj 2008 08:14

Jeg blander lige havregrynene og pulveret rundt før jeg hælder mælken i. Viking er ret nemt opløseligt, så det klumper næsten slet ikke hvis man gør sådan!

Løft for tiden:

Tilbage til "Begynder forum"