Dato og tid er 07 aug 2020 13:36

Flere kilo tak!

Start venligst med at poste dine indlæg her i begynder forumet hvor tonen er mere blød overfor "dumme spørgsmål"
Thomasjensen93

Flere kilo tak!

Indlægaf Thomasjensen93 » 07 dec 2008 22:52

Hey alle...

jeg er 15 år, 1,74 høj og vejer kun 59,8kg, jeg har styrketrænet seriøst i et halvt år nu, og tænkte på om nogen af jer havde nogle gode råd til at tage nogle flere kilo på, jeg vil gerne tage noget mere fedt på mine arme og ben da de er ret tynde, jeg synes ikke mine overarme er store i forhold til hvad jeg kan løfte, f.eks når jeg kigger på dem jeg træner sammen med så har de ret meget større arme end jeg har og vi løfter ca. det samme. Jeg har ikke et mål på mine arme desværre..

- btw tænkte på det der weighgainer, nogen som har prøvet det?

Siig
Strandløve

Re: Flere kilo tak!

Indlægaf Siig » 07 dec 2008 23:30

jeg bruger weight gainer, den de sælger her på siden og det har hjulpet. men få styr på din kost først. og er ikke sikker på du kan sammenligne med de andre du træner med på den måde. og som de sidste, du kommer ikke kun til at tage på, på arme og ben, det bare ønsketænking.. hvis ikke det var nok, så kig en af de ufatteligt manger diskussioner om bulk eller find en artikel.
«I think gay marriage is something that should be between a man and a woman» - Arnold Schwarzenegger

Frederik93

Indlægaf Frederik93 » 07 dec 2008 23:43

Du skal også passe lidt på med weightgainer, der er nemlig flere der har prøvet hvor de bare enten får ondt i maven, der er også nogle der har fået en mere rund mave end det har sat sig lidt over det hele..

Men som 15årige skal du ikke begynde at lægge skema osv. for hvad du putter i munden. Altså Mac donalds, pizza osv skal du self ikke æde hver dag, men lad være med at lægge skema for hvad du skal spise.. Spis noget du mener der er sundt og gerne nogle proteiner pg lidt fedt i.
Senest rettet af Frederik93 07 dec 2008 23:47, rettet i alt 1 gang.

Siig
Strandløve

Indlægaf Siig » 07 dec 2008 23:47

tror du ikke bare det hænger sammen med at folk bare tager på, på forskellige måde, nogen får det om maven, andre om lår, osv osv?
«I think gay marriage is something that should be between a man and a woman» - Arnold Schwarzenegger

Frederik93

Indlægaf Frederik93 » 07 dec 2008 23:49

Siig skrev:tror du ikke bare det hænger sammen med at folk bare tager på, på forskellige måde, nogen får det om maven, andre om lår, osv osv?

Jo, det kan sagtens være.. Der er jo f.eks. også forskel på hvor meget og lidt proteiner pulver virker på forskellige folk, og hvilken slags de indtager er der jo også forskel på hos forskellige personer.
Its a jungle out there :)

Thomasjensen93

Indlægaf Thomasjensen93 » 08 dec 2008 19:37

siger tak til alle jeres svar ;), vil gerne prøve med det weighgainer der

Tilbage til "Begynder forum"