Dato og tid er 06 jun 2020 06:36

HJÆLP ANG MAVETRÆNING

Start venligst med at poste dine indlæg her i begynder forumet hvor tonen er mere blød overfor "dumme spørgsmål"
MrMagic
Newb

HJÆLP ANG MAVETRÆNING

Indlægaf MrMagic » 03 mar 2009 21:00

Undskyld hvis det er lidt rodet, og jeg er dårlig til at formulere mig.
Vil gerne have hjælp til noget mavetræning.

altså ; Jeg har styrketrænet men ikke trænet så meget mave, som jeg nok burde have gjort. Jeg er ikke tyk min arme eller noget, men alligevel har jeg en "tyk" mave uden mavemuskler. og kan puste den op som en ballon ..
Er ikke overvægtig, har bare en tyk mave ..
problemet er så, jeg gerne vil have stramme op, og selvfølgelig have en lækker mave til sommer. har læst noget om man skal løbe lange ture.. ikke spurte hurtige ture, men lange i et normalt tempo for at tabe sig. men så tænker jeg at jeg taber mig overalt på kroppen, og ikke det jeg er interesseret i. dog kun maven, da jeg gerne vil have lidt større arme og bryst i sidste ende. Har et arbejde hvor jeg faktisk render frem og tilbage meget. så det er ikke fordi jeg sidder ned hele dagen.

det korte af den lange: hvad er den rigtige måde at få mavemusklerne frem på, uden at forbrænde fedt på hele kroppen??
.. evt nogen der har en kostplan, der kan høre ind under dette ??
Senest rettet af MrMagic 03 mar 2009 21:50, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Mind-Muscle
Gummi-Tarzan
Geografisk sted: Ringsted
Kontakt:

Re: HJÆLP ANG MAVETRÆNING

Indlægaf Mind-Muscle » 03 mar 2009 21:07

Du kan ikke tabe dig på maven uden at tabe dig på resten af kroppen, sådan er det. Så du må vælge, om du vil tabe dig, eller om du vil gaine muskelmasse.
Have you ever wondered which hurts the most: saying something and wishing you had not, or saying nothing, and wishing you had?

MrMagic
Newb

Re: HJÆLP ANG MAVETRÆNING

Indlægaf MrMagic » 03 mar 2009 21:21

Så man kan ikke træne maven op, samtidig med at man river jern ?
.. eller hvordan og hvorledes ??

men altså, må snart tage højde for min mave i stedet for det andet.
men kunne være praktisk hvis man kunne få maven frem hurtigt, uden at smide for mange kilo resten af stederne ..

Nogen der havde hjælp, råd, snyd eller tips&tricks til hvordan ?
og kostplan?? læs evt mit indlæg.

Tilbage til "Begynder forum"