Dato og tid er 06 apr 2020 02:02

Søger et trænings program

Start venligst med at poste dine indlæg her i begynder forumet hvor tonen er mere blød overfor "dumme spørgsmål"
08umbr

Søger et trænings program

Indlægaf 08umbr » 12 sep 2009 12:36

Hej jeg søger et allround trænings program.

men mest især til biceps og mave og bryst og ryg.

jeg er 189 høj, vejer 93 kg og kraftig bygget. Jeg har en 4 pack som er ved at forsvinde. da jeg ikke har dyrket sport længe.

vil gerne opnå et en 6 pack og at kunne tage omkring 80-90 bænk generelt blive stor.

lige pt kan jeg kun tage 60-65 bænk. 360 kg ben. og ca 23 håndvægte.

kunne også være dejligt med et kostprogram og protein til skud og alt jeg skal tage ved siden af.

vil gerne opnå en udvikling hurtigst muligt.

Brugeravatar
-the gun-
Hjemmetræner
Geografisk sted: Aabenraa, Sønderjylland

Re: Søger et trænings program

Indlægaf -the gun- » 12 sep 2009 13:19

Og? :D
Kom med et program eller noget som vi kan kommentere på, du får ikke det hele serveret herinde...
08umbr skrev:vil gerne opnå en udvikling hurtigst muligt.

Hvad er hurtigt? For en sixpack samtidig med en stigning i bænk, er noget der tager laaaaaang tid at opnå :)
WHERE THERE IS WILL, THERE IS A WAY...

Loggen: THE GUN - My way to get armed!!!
http://forum.getbig.dk/viewtopic.php?p=258503#258503

Brugeravatar
Youssef
Strandløve
Geografisk sted: Odense

Re: Søger et trænings program

Indlægaf Youssef » 12 sep 2009 13:36

Hold kæft hahahaha .. det var en sjov post.

vil gerne opnå et en 6 pack og at kunne tage omkring 80-90 bænk generelt blive stor.

En sixpack opnår du ved en lav fedt %. At hoppe fra 60kg til 90kg i bænk tager i hvert fald ½ års træning hvis ikke lidt mere.

lige pt kan jeg kun tage 60-65 bænk. 360 kg ben. og ca 23 håndvægte.

360kg i squat? .. Tror det er benpres men stadigvæk.... 360kg.. 23kg i håndvægte? der er hundreder af øvelser med håndvægte .. ?

kunne også være dejligt med et kostprogram og protein til skud og alt jeg skal tage ved siden af.

Tror du vi vil servere det hele på et sølvfad til dig? ...

vil gerne opnå en udvikling hurtigst muligt.

Det gør du ved at træne, spise og ikke mindst LÆSE !!!!
Jeg er ked af det mate, men det der er en OMMER! Læs herinde omkring kost, træningsprogrammer og kosttilskud og derefter kan du skrive igen når du har styr på det. Så skal du nok få den rigtige feedback. Jeg ved det er din første post, men det kræver at du læser på stoffet, vi kan jo skrive det dårligste program til dig og sige det er godt? Du skal have din basisviden iorden ;)

PS: Husk at træne hele kroppen, ikke kun biceps, bryst og ryg. Skulder, ben, triceps skal os med.
Held og lykke med læsningen.

Tilbage til "Begynder forum"