Dato og tid er 05 apr 2020 01:41

Kommet ud af anoreksi - har NUL muskelmasse tilbage

Start venligst med at poste dine indlæg her i begynder forumet hvor tonen er mere blød overfor "dumme spørgsmål"
Mathilde00000000

Kommet ud af anoreksi - har NUL muskelmasse tilbage

Indlægaf Mathilde00000000 » 17 maj 2010 20:42

Hej, har virkelig brug lidt supervision!

Jeg er en ung pige, som i flere år har lidt af anoreksi. Jeg har mistet alt min styrke, da jeg forbrændte alt min fedt og (stort set) alt min muskelmasse.
Nu er jeg så blevet normalvægtig igen, og har det rigtig godt. Mit problem er bare, at jeg med min normalvægt har enormt meget fedt, pga af manglende muskelmasse. jeg har været 100 % inaktiv i 3 år, så der er ikke meget muskelmasse tilbage.
Kan jeg "transformere" noget af fedtet til muskler?
Hvordan kommer jeg bedst i form igen? Det er ikke meningen at jeg skal tabe mig eller tage på, men bare veje ca. 47 kilo og have muskler. (og selvfølgelig også noget fedt)
Jeg håber at der er nogle venlige mennesker der lige vil give mig et par råd.

Hilsen Mathilde

LRohrP
Barbell-Baron

Re: Kommet ud af anoreksi - har NUL muskelmasse tilbage

Indlægaf LRohrP » 17 maj 2010 20:45

Du kan ikke "transformere" fedt til muskler .. samme som smør til kød ;)

Men du skal bare begynde at træne, ikke tænke på vægten og istedet lade spejlet bestemme :)
Så skal det nok komme helt af sig selv .. bare tag et fundamentprogram inde under vores artikler :D
Licensløfter i VSS

-> Min log viewtopic.php?f=6&t=22965

-Kig i artiklerne, før du spørger :)

Mathilde00000000

Indlægaf Mathilde00000000 » 17 maj 2010 20:56

LRohrP skrev:Du kan ikke "transformere" fedt til muskler .. samme som smør til kød ;)

Men du skal bare begynde at træne, ikke tænke på vægten og istedet lade spejlet bestemme :)
Så skal det nok komme helt af sig selv .. bare tag et fundamentprogram inde under vores artikler :D

Tak tak, jeg ved godt at jeg ikke kan lave fedt til muskler, det er det samme som sten til guld - heller ikke helt nemt, men du forstod min pointe ikke? :D

Jeg kigger på det. Heldigt for mig, at jeg skrev inde i dumme-debatten :p

Brugeravatar
Jonas R
Barbell-Baron

Indlægaf Jonas R » 17 maj 2010 21:04

Mathilde00000000 skrev:
LRohrP skrev:Du kan ikke "transformere" fedt til muskler .. samme som smør til kød ;)

Tak tak, jeg ved godt at jeg ikke kan lave fedt til muskler, det er det samme som sten til guld - heller ikke helt nemt, men du forstod min pointe ikke? :D

dumme-debatten er måske lige groft nok, hahaha ;)

men som det bliver sagt, så skal du jo til at træne, det er der ingen vej uden om. spis sundt og motioner og træn dig til de muskler, så går det hele nok :)
Stats:
Højde ~184 cm
Vægt ~97 kg

Bænkpres - 1x115 kg
Squat - 1x145 kg
Dødløft - 1x175 kg

Log: viewtopic.php?f=6&t=25007

LRohrP
Barbell-Baron

Indlægaf LRohrP » 18 maj 2010 07:52

Det er helt iorden ;)
Bare gi den gas i centeret og spis noget mad .. så skal der nok komme resultater :)
Licensløfter i VSS

-> Min log viewtopic.php?f=6&t=22965

-Kig i artiklerne, før du spørger :)

XxEliteXx
Kagearm

Indlægaf XxEliteXx » 18 maj 2010 19:40

Mathilde00000000 skrev:

Hej Mathilde :D
Sten til guld ?? Arhh dårlig eksempel :D
Vil mere sige LORT til Guld :D
Men yep LRohrP har ret.. Lad spejlet bestemme, og have masser at tålmodighed;D

Tilbage til "Begynder forum"