Dato og tid er 02 jun 2020 14:37

Restitution

Start venligst med at poste dine indlæg her i begynder forumet hvor tonen er mere blød overfor "dumme spørgsmål"
Kejseren
Strandløve
Kontakt:

Restitution

Indlægaf Kejseren » 19 sep 2010 13:39

Hej,

For at sige det som det er, jeg restituere som en gammel kælling.
..og jeg ved ikke hvorfor.

Fra jeg eksempelvis træner bryst, går der 5 dage før jeg igen kan træne bryst. Jeg er virkelig øm i lang tid. Forsøger jeg at træne med denne ømhed, går det helt galt - føles som jeg bliver skadet, og så tager det bare yderligere længere tid at restituere til næste gang.

Jeg har ellers ikke haft dette problem før, men sådan ahr det været siden jeg begyndte at træne igen. Jeg har trænet i 6-7 måneder nu.

Jeg får massere af protein, og har god fremgang i alle øvelse. både mht. kilo og masse, men alligevel er det frustrende. Træner jeg bryst mandag, kan jeg først træne bryst igen lørdag...

Som sagt, har det før i tiden aldrig været et problem. Der kunne jeg træne bryst hver dag, hvis det skulle være... er jeg bare blevet gammel??! (er kun 24 år :))

pft.

- Thomas
Nutid, datid, øltid, altid...

Storfod
Hercules
Geografisk sted: 5854 Gislev

Re: Restitution

Indlægaf Storfod » 19 sep 2010 15:02

Lyder meget underligt, men umiddelbart har ømhed og restitution ikke noget med hinanden at gøre..

Hvor meget og længe folk er ømme er meget forskelligt..
Board moderator

Brugeravatar
Garik
Hercules
Geografisk sted: Århus C

Re: Restitution

Indlægaf Garik » 19 sep 2010 16:21

Flyttet

OT:

Hvis det er smerte, søg læge. Hvis det er ømhed, træn videre? Er det helt slemt så tag færre kg? Er lidt svært at give et godt råd, når vi ikke har nogen ide om hvad og hvordan, du træner.
Loggen

My workout is your warm up!

Sundere.org

Tilbage til "Begynder forum"