Hey Getbig.
Jeg overvejer at simpelthen skrive udførligt om alle de udbredte færdigprogrammer, med målgrupper, fordele/ulemper, optimering, den overordnede fysiologiske grund til opbygningen, eventuelt mulige variationer, primært mål for programmet (hvorvidt det eksempelvis er styrke eller bb), tips og ting man skal ha i baghovedet m.m. Simpelthen alle de ting folk typisk er i tvivl om.
Derudover også en guide til optimal udformning af forskellige typer af træningsprogrammer (Helkrops, 2split, 3split etc.), samt eksempler og skabeloner.
Slutteligt kostråd ift. forskellige træningsformer og vejledning og forklaring af kosttilskud.
Mit spørgsmål går på, om det er noget i kunne forestille jer at betale (eller anbefale jeres nystartede bekendte) at betale ~50kroner for?
Det eneste der skulle stå i "bogen", ville være direkte nyttige ting ift træning, hvor jeg synes lignende bøger ofte er fyldt af ligegyldigheder.
Hvad siger i - i er måske nok generelt lidt for godt inde i tingene, men hvis i forestiller jer, at i netop var startet med træning?
p.s. hvis jeg vrøvler, er det fordi jeg er småsnaldret.. Sorry!