Bare lige et konkret svar på spørgsmålet: Dips er en elendig erstatning af pushdowns, hvis du ønsker samme muskelaktivitet! Dips går rigtig meget i bryst og forskulder! - og nej; det er ikke muligt at isolere triceps med grebet, selvom du sikkert vil høre nogen sige det.
Alle bevægelser, hvor du kun bevæger albueleddet. Har du vægte til rådighed kan du med fordel google "triceps dumbbell extension" og "triceps barbell extension"!
Bodywerkz.dk skrev:Alle bevægelser, hvor du kun bevæger albueleddet. Har du vægte til rådighed kan du med fordel google "triceps dumbbell extension" og "triceps barbell extension"!
Og kan lige tilføje til denne. Jeg er personligt kæmpe fan af french presses, den kunne du også bruge
Ja, french press har jet også med i mit program Prøvede lige triceps dumbbell extension i går, også en fin øvelse!
Nu har jeg så bare et andet problem Når jeg laver triceps dumbbell extension, military press og lignende øvelser får jeg virkelig ondt i ryggen. Jeg svajer lidt i ryggen hvilket jeg tror øger belastningen på ryggen/lænden.. Nogen der ved hvad jeg skal gøre ved det?