Dato og tid er 21 sep 2019 05:53

God form & Større muskler hjælp!?!?

Start venligst med at poste dine indlæg her i begynder forumet hvor tonen er mere blød overfor "dumme spørgsmål"
macbookpro13

God form & Større muskler hjælp!?!?

Indlægaf macbookpro13 » 16 feb 2014 16:34

Hej derude. Jeg er ret ny i det her fitness univers, men nu skal jeg i gang.

Jeg har følgende mål:

Komme i god form, primært ved løbe/cykeltræning

Få større muskler stort set overalt på kroppen. Det skal dog siges at med henhold til muskler, så drejer det sig om pæne flotte og synlige muskler, ikke ekstrem store muskler, men dog stadigvæk nogle solide arm muskler, ben muskler, ryg muskler bryst muskler osv.

Jeg mangler som sagt råd til træningsprogrammer, hvor jeg kommer i god form, samtidig med at jeg får solide store muskler.
Hvad angår kost og proteinpulver, så er jeg også her meget modtagelig overfor råd.

Håber i har har tid og lyst til at hjælpe mig med et program, hvor jeg opnår mine mål bedst muligt :-)

Bengt-BIG-BEN
Hjemmetræner

Re: God form & Større muskler hjælp!?!?

Indlægaf Bengt-BIG-BEN » 16 feb 2014 20:45

Har du set hvordan cykelrytter og løber ser ud, tynde som siv;-) ej spøg til side, dyrk crossfit der får du det hele med, og så er det styrke du kan bruge til noget, og ikke bare at løfte 100 kg "x" antal gange.

Storfod
Hercules
Geografisk sted: 5854 Gislev

Re: God form & Større muskler hjælp!?!?

Indlægaf Storfod » 16 feb 2014 22:50

Bengt-BIG-BEN skrev:Har du set hvordan cykelrytter og løber ser ud, tynde som siv;-) ej spøg til side, dyrk crossfit der får du det hele med, og så er det styrke du kan bruge til noget, og ikke bare at løfte 100 kg "x" antal gange.

Bare lige husk på at crossfit let resultere i skader :)
Board moderator

Tilbage til "Begynder forum"