Dato og tid er 16 sep 2019 23:49

Prøve på cut program. Fullbody 2spilt

Start venligst med at poste dine indlæg her i begynder forumet hvor tonen er mere blød overfor "dumme spørgsmål"
Lubaya

Prøve på cut program. Fullbody 2spilt

Indlægaf Lubaya » 30 mar 2014 08:56

Hej GB.dk

Jeg har været ved at søge rundt omkring på nettet ang et cut program. Da jeg er ved at træne op til en 1/2 ironman vil jeg gerne ha min fedt% ned og gør jeg ved at holde mit kalorie indtag på ca 2621. Håber det lyder rigtigt. Aldre 32 højde 186 vægt ca 83kg og arbejder som tømrer. Køre ikk efter kostplan men bruger dog appen lifesum for at holde styr på indtaget.
Hvad former for supplement burde jeg også tage? Tager protien pulver efter hver træning.
Planen er 30 min opvarmning i form af løbebånd / cykel eller romaskine før programmet. Og skal ha flettet cykling og svømning mellem trænings dagene.

Jeg faldt så over denne side fra 2006 med et program som lyder :

Dag1+Dag3

Squat 10x3
Calf Raises 3x8
Incline Bænkpress 10x3
Militarypress 3x8
Dips 3x8

Day2+Day4

Dødløft 10x3
Yates rows 3x8
Chin ups 3x8
DB rows 3x8
DB Curls 3x8
Mave

Programmet er taget ud fra denne artikel som hedder http://www.getbig.dk/vis_artikel.php?id=7 eller dele der fra. Er det helt umuligt og enten hvad mangler der?
Plejer at træne på en anden måde så skal har kikket nogle øvelse guides gemmen for at få styr på de løft :? :oops: har jeg vist gjort for lidt i.
Spørg endelig hvis der er noget jeg mangler. Er ny på forumet og vil gerne ha ordenligt styr på træningen nu :)

Mvh Thomas

Tilbage til "Begynder forum"