Dato og tid er 20 sep 2019 18:02

kan man være bygget til at træne

Start venligst med at poste dine indlæg her i begynder forumet hvor tonen er mere blød overfor "dumme spørgsmål"
blomme

kan man være bygget til at træne

Indlægaf blomme » 01 jan 2015 13:49

hejsa.. fik for 3 år siden en ny hofte, har altid spillet fodbold og håndbold, men måtte jeg ikke så meget mere, så ville jeg prøve styrketræning, er lidt stor i forvejen pga mit arb men aldrig trænet før, jeg gik igang med at træne sådan rimelig tit vel 5 dage om ugen, og voksede rimelig hurtig, og har aldrig taget noget af nogen slags, trænede ca 7 mdr men stoppede pga for meget arb, nu har jeg fået den anden hofte skiftet(er 40år), og er begyndt igen men kan det passe at jeg kan se resultater allerede efter 1 uge?? altså jeg syntes jeg vokser og tager meget hurtigt flere kg, skal indrømme aner ikke hvordan man træner rigtigt, gør bare sådan lidt af hvert har ikke forstand på det men kunne sgu godt tænke mig og lære hvordan man gør. der har været en proff i bodybuilding der ikke troede på mig fordi jeg lige spurgte hvordan man gjorde en øvelse, men er nogle mennesker bare bygget til det på den her måde ?? min kæreste vil ikke have jeg bliver alt for stor(kunne jeg godt hehe)

staybig
Hjemmetræner

Re: kan man være bygget til at træne

Indlægaf staybig » 01 jan 2015 19:05

Din styrke kommer hurtigt tilbage. En uge er ikke nok til at kunne se fremgang i din muskelmasse. Så stærkt går det desværre ikke. Det er dog ikke utænkeligt at du har tabt lidt væske, og derfor synes at du ser lidt bedre ud.

darius

Re: kan man være bygget til at træne

Indlægaf darius » 10 mar 2015 04:52

Placeboeffekten tror jeg vi kan snakke om her

Tilbage til "Begynder forum"