Dato og tid er 14 okt 2019 12:46

Håndledsafstivere

Diskussion af bodybuilding relaterede emner
Brugeravatar
mads-holm
Kagearm
Indlæg: 89
Tilmeldt: 24 feb 2004 12:11
Geografisk sted: Frederikshavn
Kontakt:

Håndledsafstivere

Indlægaf mads-holm » 24 feb 2004 12:12

Hejsa..
Jeg har nu klikket rundt på nettet i en time uden held.

så tænkte jeg på om jeg der var nogen her inde som kendte et sted hvor man kan købe et par håndledsafstivere, fordi jeg har smerter i håndledende efter jeg har kørt bænkpress osv.

Suspekt
Kagearm
Indlæg: 73
Tilmeldt: 17 feb 2004 15:31
Geografisk sted: Ikast

Indlægaf Suspekt » 24 feb 2004 13:37

ville det ikke være mere fordelagtigt at forbedre sin grabsstyrke o.l. således at du undgår smerter fremfor blot at presse dig selv endnu mere??

Brugeravatar
webmaster
Champ
Indlæg: 1535
Tilmeldt: 16 feb 2004 12:42
Geografisk sted: Flensborg
Kontakt:

Indlægaf webmaster » 24 feb 2004 14:10

kig på http://www.EUnutrition.com under Gold Gym produkterne.

Brugeravatar
Heliotropen
Champ
Indlæg: 1639
Tilmeldt: 17 feb 2004 19:46
Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Heliotropen » 24 feb 2004 14:55

Det kunne osse lyde som om du skulle se din teknik lidt nærmere i sømmende. En start kunne være denne artikkel: "http://www.getbig.dk/vis_artikel.asp?id=290" Sandheden er desværre den at størstedelen af dem der bænker, gør det forkert, de løfter i for lang en bane, forhøjt på brystet, bruger triceps for lidt og vigtigst af alt løfter i for dårlig form. Problemerne herfra er ikke nødvendigvis nogle man mærker til i starten, med tiden vil det dog altid indhente en og kan senere manistere sig i alt fra rotator cuffen til håndledene.

Den bedste løsning vil være.
1. Få din teknik helt i orden. - gælder desuden de andre øvelser osse.
2. Sørg for at de belastning (volumen, intensiteten osv.) der pålægges dine håndled, ikke er større end det de er konditionerede til. - Har du mange øvelser der går i håndledene, så byt visse af disse ud med andre, til håndledene er stærke nok.
3. Start med mindre belastining i feks, bænk end du kan klare. Start med en vægt og volumen der ikke giver smerte i håndledene, og byg den op derfra. - Som Louie Simmons siger, så er kæden kun så stærk som det svageste led.
4. Et specefikt grebsstyrke specilerings forløb er osse en mulighed, bare husk det skal ikke være en større belastning for håndledet.
5. Støtte kan bruges, men pas på at de overståede ting er i orden først, ellers kan det i sidste ende gå helt galt... Se det som en advarsel fra din krop, og gør noget ved det..
6. Sørg for at få nok fedt af de rigtige typer, dertil kan supleres med tilskud som glusocamin, msm osv.

M.V.H
Helio
"Habits are more powerful than momentary desire. Habits are more powerful than information. Habits are more powerful than guilt. And only a concerted, conscious effort to override habits will lead to success."


Tilbage til "Bodybuilding"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster

cron