Dato og tid er 05 apr 2020 00:31

Klaus Riis med Opdateret profil

Diskussion af bodybuilding relaterede emner
DingoDamp
Hercules
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Indlægaf DingoDamp » 24 feb 2007 18:08

Noget af det mest pinlige IMO er at hans far ejer centeret og er hvem han nu engang er..
Klik på billedet for log
Billede
Mens sana in corpore sano - En sund sjæl i et sundt legeme

JanMølby
Diskopumper

Indlægaf JanMølby » 24 feb 2007 18:21

"Magnus skrev:men allerede inden det blev "bevist" han har snydt var folk efter ham, jeg lugter lidt misundelse,

kan godt forstå han er en klovn hvis han ødelægger det for centeret og andre,

men mandens fysik er ikke rigtig blevet anerkendt, folk er hurtige til at nedgøre ham med det samme, det er det som jeg ikke rigtig fatter

Bare det at man stiller spørgsmål til en fysik er ikke det samme som at man er misundelig, der er ikke noget i vejen med at være kritisk.

Med forbehold for at Klaus ikke særligt tit er i centeret og han måske ikke ser sine forældre tit, så vil jeg nu mene at en mand som Asbjørn eller Klaus trænings makkere burde have lugtet at han krudtede den og så have smidt ham ud. Jeg ved ikke om Asbjørn ikke helt var med på hvad det betød at melde sig ind under DSF. Under alle omstændigheder så syntes jeg det stinker max.

"Magnus
Kagearm
Geografisk sted: sidder fast i en elevator i tokyo
Kontakt:

Indlægaf "Magnus » 24 feb 2007 18:41

ingen tvivl om han er en klovn hvis rygterne er sande, asbjørn burde da kunne se det hvis han snød.

jeg mener bare folk herinde er rigtig hurtige ude med kritik, ikke andet,

Brugeravatar
DocHolliday
MOOONSTER

Indlægaf DocHolliday » 24 feb 2007 19:21

"Magnus skrev:helt ærligt, det er vel hans egen sag om han er så dum at snyde, fatter ikke i har så travlt,

Jamen hvis det viser sig at jeg skulle tage fejl i hele sagen så trækker jeg da også det hele tilbage. Indtil videre virker det bare ikke sådan.

Men..jeg synes dit indlæg er paradoksalt.
Du skriver det er hans egen sag om han snyder... - Men hvis det vitterligt ER hans egen sag, hvem mener du så han snyder? Sandheden er selvfølgelig, at det ikke er ens egen sag om man doper sig under et center tilsluttet DSF. Dansk Styrkeløft gør jo en del for at holde sig krudtfri, hvilket er ret godt. Klovne der tester positivt for doping hjælper absolut ikke på denne statistik og DFS' omdømme, i pressen, og i diverse idrætsforeninger og i miljøet generelt.

Notér venligst, at hvis en person der ikke har meddelt at han vil træne naturligt krudter den, så ville jeg jo ikke gå op i det. Men lyver man for enhver mand og træner i et center under DSF, så beder man selv om den.
MEAN MUSCLE MACHINE

the-QB
MOOONSTER

Indlægaf the-QB » 24 feb 2007 19:29

Det overrasker mig lidt at du skriver sådan Magnus, når du selv har ambitioner om at stille op .. Hvordan ville du have det, hvis du blev nr 2 efter en der var krudtet, men som ikke blev taget ?
Vejen til den gode football-form

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Blanco
Barbell-Baron

Indlægaf Blanco » 24 feb 2007 19:31

JanMølby og DocH.--> Jeg forstår ikke, at I gider bruge tid på at forklare det for en som Magnus, der tydeligvis enten ikke har læst tråden eller fattet en meter af det, der står skrevet i den.

Brugeravatar
DocHolliday
MOOONSTER

Indlægaf DocHolliday » 24 feb 2007 19:32

--
Senest rettet af DocHolliday 13 dec 2009 23:44, rettet i alt 1 gang.
MEAN MUSCLE MACHINE

"Magnus
Kagearm
Kontakt:

Indlægaf "Magnus » 24 feb 2007 19:40

jeg er da udemærket klar over hvad der står, og kan godt forstå at manden skal bortvises fra alt, men hans form bliver sjældent rost, bare fordi han muligvis har snydt,

det er måske mig som er dum, men synes stadig det er ufattelig at det skal gå så stærkt før folk er ude med riven,
Blanco skrev:Mikkel Leicht læser vel også med her, så måske han vil/kan be- eller afkræfte rygtet om Klaus Riis' dopingprøveresultat?

Ikke for at presse eller stille Mikkel til ansvar overhovedet, men det kunne da være rart at få klargjort lidt, så rygtesmedjen kan få en pause :-)

og hvorfor skulle mikkel og sk nogensinde be eller afkræfte hans "muligvis" dopingsag, det fatter jeg slet ikk,

Blanco
Barbell-Baron

Indlægaf Blanco » 24 feb 2007 19:47

"Magnus skrev:og hvorfor skulle mikkel og sk nogensinde be eller afkræfte hans "muligvis" dopingsag, det fatter jeg slet ikk,

Jeg har ikke skrevet, at de "skulle" noget som helst. Læs igen og du vil se, at der står "måske han vil/kan be- eller afkræfte rygtet".
Hvis det var muligt for dem at afkræfte, ville det vel være i alles interesse. Det behøves vel ikke bøjes i neon?

"Magnus
Kagearm
Kontakt:

Indlægaf "Magnus » 24 feb 2007 19:51

hvorfor skal det lige præcis bringes på bane om han snyder, det er det som jeg ikke fatter, konsekvenserne skal da klart være udlukkelse ingen tvivl der, HVIS det passer. kan nemt ske jeg er fatsvag

Dovenlars
Nasty
Geografisk sted: Nordjylland!
Kontakt:

Indlægaf Dovenlars » 24 feb 2007 21:24

the-QB skrev:Det overrasker mig lidt at du skriver sådan Magnus, når du selv har ambitioner om at stille op .. Hvordan ville du have det, hvis du blev nr 2 efter en der var krudtet, men som ikke blev taget ?

Bemærkede du ikk denne kommentar, Magnus?? :P

Forstår ikke, at du synes det er hans egen sag, da du naturligvis selv stiller dig rén på scenen :wink:

"Magnus
Kagearm
Kontakt:

Indlægaf "Magnus » 24 feb 2007 23:43

jo selvfølgelig stiller jeg op ren, men derfor må han da helt selv om han snyder, så længe min samvittighed er i orden,
hvis man virkelig går så meget op i om andre snyder så burde man nok overveje at få sig en anden livstil,

kender også folk som hver gang de ser en som er mere trænet eller stærkere, straks siger han er på piller, det er det som jeg synes sker i dette indlæg.

JanMølby
Diskopumper

Indlægaf JanMølby » 25 feb 2007 00:04

"Magnus skrev:hvorfor skal det lige præcis bringes på bane om han snyder, det er det som jeg ikke fatter, konsekvenserne skal da klart være udlukkelse ingen tvivl der, HVIS det passer. kan nemt ske jeg er fatsvag

Det skal bringes på banen fordi han har dopet sig. Hvis han stiller op til en konkurrence så snyder han jo dem der er clean.

JanMølby
Diskopumper

Indlægaf JanMølby » 25 feb 2007 00:06

"Magnus skrev:jo selvfølgelig stiller jeg op ren, men derfor må han da helt selv om han snyder, så længe min samvittighed er i orden,
hvis man virkelig går så meget op i om andre snyder så burde man nok overveje at få sig en anden livstil,

kender også folk som hver gang de ser en som er mere trænet eller stærkere, straks siger han er på piller, det er det som jeg synes sker i dette indlæg.

Det er så den indstilling jeg ikke fatter at fitness atleter kan have. Det er i orden han snyder bare så længe min samvittighed er ren. Men gu er det ej i orden, han har snydt ud med ham. Du skal også huske at når man hører en person er dopet, så kommer det til at gå ud over dem der ikke er dopet, for hvis de er større, stærkere eller bedre, så vil mange tænke at så er de sikkert også dopede.

Brugeravatar
Misterhamper
Champ

Indlægaf Misterhamper » 25 feb 2007 00:38

"Magnus skrev:jo selvfølgelig stiller jeg op ren, men derfor må han da helt selv om han snyder, så længe min samvittighed er i orden,

Så du er fuldstændig ligeglad om du taber til en, der er dopet, blot fordi du ikke selv er dopet? Hvis du kommer på 2.-pladsen pga. det, bliver du nok rimelig sur.
viewtopic.php?f=5&t=18149&start=0
Nyeste billeder af mig!

Tilbage til "Bodybuilding"