På forhånd mange tak.
P.S. Jeg er ny herinde

ZuKax skrev:Ja, hvad er det? Ville bare gerne vide. Hører så meget forskelligt at jeg er lidt forvirret?
På forhånd mange tak.
P.S. Jeg er ny herinde
Misterhamper skrev:Discopump:
Du kører ikke tung squat eller dødløft, fordi du ikke vil have store ben da det er grimt. Du træner mest brysterne og biceps, fordi det er det, du mener er de vigtigste muskler. Nakken bliver ikke trænet, fordi den er grim. Du har udskiftet proteinpandekager med kolde Breezers på det lokale diskotek, og vise alle tøserne hvilke resultater du har fået (som sikkert ikke er noget at prale af).
Bodybuilding:
Du kører tung squat og dødløft, fordi de er vigtigte i at få en overall proportional, flot og stor fysik. Din ryg er ligeså vigtig som dit bryst, og du har en fetisch for gerne at ville stå på en scene i babyolie og vise verden hvilke resultater du har fået. Minimal alkohol, maksimal protein.
Dysp skrev:Misterhamper skrev:Discopump:
Du kører ikke tung squat eller dødløft, fordi du ikke vil have store ben da det er grimt. Du træner mest brysterne og biceps, fordi det er det, du mener er de vigtigste muskler. Nakken bliver ikke trænet, fordi den er grim. Du har udskiftet proteinpandekager med kolde Breezers på det lokale diskotek, og vise alle tøserne hvilke resultater du har fået (som sikkert ikke er noget at prale af).
Bodybuilding:
Du kører tung squat og dødløft, fordi de er vigtigte i at få en overall proportional, flot og stor fysik. Din ryg er ligeså vigtig som dit bryst, og du har en fetisch for gerne at ville stå på en scene i babyolie og vise verden hvilke resultater du har fået. Minimal alkohol, maksimal protein.
Jeg er en mellemting. Hvorfor hate på folk der gerne vil vise sig frem? Jeg skal satme ikke være kæmpestor og stå i babyolie på en scene. Jeg skal være veltrænet og markeret. Og jeg synes nu det går okay.
Misterhamper skrev:Dysp skrev:Misterhamper skrev:Discopump:
Bodybuilding:
Jeg er en mellemting. Hvorfor hate på folk der gerne vil vise sig frem? Jeg skal satme ikke være kæmpestor og stå i babyolie på en scene. Jeg skal være veltrænet og markeret. Og jeg synes nu det går okay.
Der er ingen hate. Alle har forskellige mål, og om man foretrækker Breezeren eller babyolien er jo kun vigtigt for en selv.
Jaja, men ingen tvivl om, hvilken side de fleste herinde er på.
Personligt har jeg meget imod jeres bulk-metoder, men dem sviner jeg da heller ikke til
Brix skrev:Det sjove er jo bare at de der primært træner for at vise sin krop frem for tøsernejo ofte går glip af temmelig effektiv træning, netop ved at fravælge tunge row, dødløft, squat osv. Så det er lidt at skyde sig selv i foden at undlade disse øvelser, uanset hvad målet med træningen er.
Jeg har intet imod disko pumpere, jeg synes bare det er ærgerligt (for dem) at de tror vejen til en veltrænet krop går gennem curl, pushdown og peck deckMen det er jo helt op til en selv at sætte sine egne mål og ambitionsniveau.
Personligt har jeg meget imod jeres bulk-metoder, men dem sviner jeg da heller ikke til
Hvad bulk metoder taler vi helt præcist om her? Hvis du mener at bulke er lig med at æde sig fed på kort tid, så er de fleste på dette forum enige med dig. Hvis du derimod mener at man stille, roligt og kontrolleret bygger kilo på kroppen, ja så forstår jeg ikke hvad du kan have imod det![]()
Ingen bulk ingen masse IMO
Dysp skrev:Misterhamper skrev:Dysp skrev:Misterhamper skrev:Discopump:
Bodybuilding:
Der er ingen hate. Alle har forskellige mål, og om man foretrækker Breezeren eller babyolien er jo kun vigtigt for en selv.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 169 gæster