Side 1 af 2

Jeres personlige favoritøvelse til den ondeste booty!

: 16 sep 2007 16:45
af jmr
Som overskriften lyder, kunne jeg godt tænke mig en større røv.
Hvad er jeres favorit øvelser til denne opgave.
Kom gerne med både: (øvelse, teknik, reps, sæt, samt hvor mange gange pr. uge den skal smadres).

Re: Jeres personlige favoritøvelse til den ondeste booty!

: 16 sep 2007 17:59
af BORK
jmr skrev:Som overskriften lyder, kunne jeg godt tænke mig en større røv.
Hvad er jeres favorit øvelser til denne opgave.
Kom gerne med både: (øvelse, teknik, reps, sæt, samt hvor mange gange pr. uge den skal smadres).


En større røv?
har du trænet før i dit liv? Er du mand eller kvinde?

Anyways squat er klart den bedste :-)

: 16 sep 2007 18:52
af minimee
Synes helt klart at Dødløft er bedst til det.., specielt når man træner TUNGT :twisted:

: 16 sep 2007 19:42
af Gunni
Er ret sikker på Sumo Dødløft er rimelig godt til røv.

: 16 sep 2007 20:00
af Benizakura
Øvelsen "walking lunges" efterlader mig altid med følelsen af at have bukket mig efter sæben det forkerte sted, ellers så giver squat også godt.

Walking lunges én 3-4 sæt 8-10 gentagelser pr. ben, så skal det nok begynde at brænde.

God træning.

: 17 sep 2007 05:45
af Misterhamper
Kører ikke selv Sumo dødløft, men hører altid - overalt - at det er den, der giver den største røv :o

: 17 sep 2007 14:34
af steffn
Misterhamper skrev:Kører ikke selv Sumo dødløft, men hører altid - overalt - at det er den, der giver den største røv :o


Jeg kører selv sumo-dødløft, og synes da også min røv er vokset lidt! :twisted:

: 17 sep 2007 20:16
af komodo
Sumo all the way! [-o<

: 17 sep 2007 20:41
af junjer23
hvad hvis man gerne vil have mindre lår? er det så flere reps med mindre kg man skal ud i

: 17 sep 2007 21:00
af moraka
Hvis jeg var en kvinde som ville have en større røv der ville mændene til at sige badunkaunk. Ville jeg først indse at et almineligt bdybuildingsprogram med de vigtige sqaut og dødløft ville give mig en god røv. Men hvis jeg nu ville fokuser lidt mere og få en rigtigt mandelokker. Så ville jeg vælge øvelser som fokuserede lidt mere på det område og jeg ville udføre isolationsøvelser somp prikken og iet.
Tja nogen gde baldesmaskere så det siger av ville være: Normal sqaut ass to the gras. Da når man kommer undr paralel bliver ens balder mere involdveret. Bulgarian er også et godt valg. For at give balance og og giver bagdelen lidt mere. ville jeg vælge goodmornings eller stiff-leg deadlift.

Jeg ville fretrække at køre tunge reps 5-8. Til tider mere.

: 18 sep 2007 13:13
af jesperr18
moraka skrev:Hvis jeg var en kvinde som ville have en større røv der ville mændene til at sige badunkaunk. Ville jeg først indse at et almineligt bdybuildingsprogram med de vigtige sqaut og dødløft ville give mig en god røv. Men hvis jeg nu ville fokuser lidt mere og få en rigtigt mandelokker. Så ville jeg vælge øvelser som fokuserede lidt mere på det område og jeg ville udføre isolationsøvelser somp prikken og iet.
Tja nogen gde baldesmaskere så det siger av ville være: Normal sqaut ass to the gras. Da når man kommer undr paralel bliver ens balder mere involdveret. Bulgarian er også et godt valg. For at give balance og og giver bagdelen lidt mere. ville jeg vælge goodmornings eller stiff-leg deadlift.

Jeg ville fretrække at køre tunge reps 5-8. Til tider mere.


er du fuld? :lol:

..

: 18 sep 2007 13:56
af steffn
haha ja rimeligt humoristisk indlæg moraka :D

: 18 sep 2007 14:25
af cosanostra
Bare tag squat med MANGE reps

: 18 sep 2007 16:52
af moraka
hvad hvis man gerne vil have mindre lår? er det så flere reps med mindre kg man skal ud i



Hvis jeg husker det korrekt var der nist en kopmetent t-nation coach sm sagde at høje rep eller i hvert faldet for høje reps i bodybuilding stil æder muskler. Ligesom alt for meget kardio gør(bare se de proffetionelle maratnløbere). Hvis du spørger mig så tab dig og ton dem med få repitioner.

: 18 sep 2007 18:14
af komodo
moraka skrev: Hvis du spørger mig så tab dig og ton dem med få repitioner.


Awa? Neej, vel...