Dato og tid er 28 nov 2020 00:46

bitch tits

Diskussion af bodybuilding relaterede emner
ham-mike
Newb
Kontakt:

bitch tits

Indlægaf ham-mike » 17 jan 2008 18:11

hey derude... nu skal i høre,
før hen da jeg var yngre var jeg meget overvægtig, og fik hva der vel kaldes bitch tits. har tabt mig meget men tits er der stadig. jeg træner seriøst, men spørgsmålet var sådan set om i tror at hvis jeg giver det en ordentlig skalle med bryst træningen, om jeg så kan få mine bt. til a "forsvinde" hvis man kan sige det på den måde?

håber i har et svar jeg kan bruge

Brugeravatar
Arhnold
Hercules
Geografisk sted: København K

Re: bitch tits

Indlægaf Arhnold » 17 jan 2008 18:27

Det er ikke brysttræning der skal til. Hvis du er meget tynd og stadig har bitch tits, er det pga din hormon balance er lidt i uorden, som den i øvrigt er på mange andre (jeg havde selv lidt titties indtil jeg var 14). Du kan enten gå til lægen, som MÅSKE kan ordinere noget der permanent højner dit test niveau, eller du kan tabe dig, eller du kan prøve at køre noget TUNG squat, dødløft osv, hvilket også kan højne dit test niveau
Følg loggen - bulker løs for tiden:

http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=11044

Løft for tiden:

Bænk: 100
Dødløft: 150
Squat: 120

qazws
Hercules
Geografisk sted: Norring
Kontakt:

Indlægaf qazws » 17 jan 2008 18:28

ham-mike skrev:hey derude... nu skal i høre,
før hen da jeg var yngre var jeg meget overvægtig, og fik hva der vel kaldes bitch tits. har tabt mig meget men tits er der stadig. jeg træner seriøst, men spørgsmålet var sådan set om i tror at hvis jeg giver det en ordentlig skalle med bryst træningen, om jeg så kan få mine bt. til a "forsvinde" hvis man kan sige det på den måde?

Nej, det kan du ikke. Punktforbrænding er umuligt (dog har jeg hørt om en ny artikel der snart bliver udgivet som skulle påstå det modsatte!, men lad os holde os til at det er umuligt indtilvidere ;)) Anyway, hvis du vil af med dine "bitchtits", skal du cutte. Det er ikke sikkert at de forsvinder som det første, så vær tålmodig :)

ham-mike
Newb
Kontakt:

Indlægaf ham-mike » 18 jan 2008 10:27

okey, tak for det gutter. :)

Brugeravatar
Grundbogen
Kagearm

Indlægaf Grundbogen » 18 jan 2008 18:26

qazws skrev:
ham-mike skrev:hey derude... nu skal i høre,

Nej, det kan du ikke. Punktforbrænding er umuligt (dog har jeg hørt om en ny artikel der snart bliver udgivet som skulle påstå det modsatte!, men lad os holde os til at det er umuligt indtilvidere ;)) Anyway, hvis du vil af med dine "bitchtits", skal du cutte. Det er ikke sikkert at de forsvinder som det første, så vær tålmodig :)

Wow glæder mig til at høre forklaring på dette... :P :roll:
"Det eneste ved store muskler er små øvelser?" (tænk dig om før du taler)

Brugeravatar
steffn
Hjemmetræner
Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf steffn » 19 jan 2008 20:02

Man kan ikke cutte bitchtits væk.. det skal opereres væk.

qazws
Hercules
Geografisk sted: Norring
Kontakt:

Indlægaf qazws » 19 jan 2008 20:28

steffn skrev:Man kan ikke cutte bitchtits væk.. det skal opereres væk.

Ikke nødvendigvis. Faktisk er det ikke nødvendigt i de fleste tilfælde, da det bare er fedt som alle andre steder på kroppen. Dog kan det for nogen være svært at komme af med.

Dysp
Hjemmetræner

Indlægaf Dysp » 20 jan 2008 03:26

Nu kan det jo også være stimulerede mælkekirtler, folkens.
Et for højt testosteronniveau stimulerer iøvrigt også østrogenniveauet, så det er sgu ikke decideret positivt at have for meget testosteron.

Brugeravatar
toe-toe
Newb

Indlægaf toe-toe » 23 jan 2008 21:35

Arhnold skrev:Det er ikke brysttræning der skal til. Hvis du er meget tynd og stadig har bitch tits, er det pga din hormon balance er lidt i uorden, som den i øvrigt er på mange andre (jeg havde selv lidt titties indtil jeg var 14). Du kan enten gå til lægen, som MÅSKE kan ordinere noget der permanent højner dit test niveau, eller du kan tabe dig, eller du kan prøve at køre noget TUNG squat, dødløft osv, hvilket også kan højne dit test niveau

Tvivler meget på den forklaring der, et højere test niveau i kroppen kan da aldrig fjerne gyno - hvis det vel og mærke er det der er problemet.
Bulk for satan!!!

Ertyui
Hjemmetræner
Kontakt:

Indlægaf Ertyui » 24 jan 2008 00:24

Stop lige engang her, folkens.. Gynækonasti er kirtelvæv og fedt som ikke kan "cuttes væk". Det skyldes forhøjet østrogen niveau, nedsat testosteron niveau eller hormornelle ubalancer.

Det er faktisk meget almindeligt at have i sine pubertetsår, og op imod 30% af alle unge mænd bliver ramt af det. De fleste tilfælde fortager sig i løbet af 18-19 års alderen. Hvis dette ikke sker er det muligt at få det opereret. Det koster dog i mellem 10-15000 kr :s Staten yder meget sjældent tilskud.

Brugeravatar
Arhnold
Hercules
Geografisk sted: København K

Indlægaf Arhnold » 24 jan 2008 09:12

Gyno kan også behandles medicinsk med for eksempel Nolvadex (der er et brystkræft middel), men du har ret i at en operation oftest er eneste vej frem!
Følg loggen - bulker løs for tiden:

http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=11044

Løft for tiden:

Bænk: 100

Dødløft: 150

Squat: 120

Total: 370

Tilbage til "Bodybuilding"