Dato og tid er 19 jan 2021 03:43

Vokset i underskud???

Diskussion af bodybuilding relaterede emner
Brugeravatar
Erasmus
Strandløve
Geografisk sted: Jylland

Re: Vokset i underskud???

Indlægaf Erasmus » 13 feb 2008 16:43

qazws skrev:
Erasmus skrev:
qazws skrev:
Erasmus skrev:
qazws skrev:
toe-toe skrev:Muscle memory :-)

Han har da ikke trænet før ? :P

Undersøgelser viser at begynder (specielt overvægtige begyndere) kan gaine muskel på samme tid med de ligger i kalorieunderskud, dvs. gaine muskel mens de taber fedt. Det er nok det der er sket for dig :)

Jeg vil, uden at have belæg for det, påstå det ikke kun er "begyndere" eller "overvægtige" der kan det. Med den rette kost og den rette træning, kan det godt lade sig gøre, over en længere periode.

Fin lille teori. Men så er det heller ikke mere.

Det var dog et meget kortfattet imbecilt modargument? "Men så er det heller ikke mere", hvad ved du om det? Hvorfor er det ikke mere end en teori? Det du påstår ovenstående er en teori, men du siger undersøgelser viser. Jeg påstår kun det kan lade sig gøre, pga. min tidligere erfaring med vægttab.

Jeg VED jeg har set bevis for min "påstand". Nu skal jeg bare lige finde det, indtil da må du tro mig på mit ord ;)
Jeg kan ikke bruge din såkaldte erfaring til en skid. Kom dog med nogen videnskabelige beviser!
Jeg fortsætter med at lede efter mine ;)

Og jeg kan ikke bruge din forklaring til en skid. De "videnskabelige" beviser som du er kommet med er tomme ord. Vi kan diskutere det her til hudløshed. Jeg har instrueret og uddannet mig igennem de sidste 5 år, været på diverse messer, kurser og skidt og lort. Jeg påstår heller ikke det er det store muskelgain man kan få samtidig med det vilde fedttab, men at du siger du VED det du skriver, gør mig bekymret. En ting er hvad folk sidder og skriver på diverse fora'er. Det vil garanteret de mere garvede folk herinde, hvis der er flere tilbage, men 50% af det er enten mistolket, myter eller fup og fidus. Jeg forholder mig yderst kritisk til hvad folk siger, inklusiv en 15 årig dreng som påtegnede, og danner mine egne erfaringer og holdninger. Ikke for jeg påstår de er 100% sande, det har jeg også lagt klart ud.

Men lad os bare antage din "veldokumenterede, naturtro og videnskabelige" teori holder vand =D>

qazws
Hercules
Geografisk sted: Norring
Kontakt:

Indlægaf qazws » 13 feb 2008 17:24

Jeg ved det passer ;) Jeg har set beviset, jeg kan bare ikke finde det igen :roll:

qazws
Hercules
Kontakt:

Indlægaf qazws » 13 feb 2008 19:34

Gunni
Diskopumper

Indlægaf Gunni » 14 feb 2008 20:35

Flot bevis =D> De beviser dog ikke på nogen måde din påstand, og de modbeviser heller ikke Erasmus' påstand.

qazws
Hercules
Kontakt:

Indlægaf qazws » 14 feb 2008 20:52

Gunni skrev:

Flot bevis =D> De beviser dog ikke på nogen måde din påstand, og de modbeviser heller ikke Erasmus' påstand.

Så tror jeg ikke du har læst det ordentligt ;)
Se andet link... De tog nogle overvægtige politimænd, smed dem på en kur hvor de lå i kalorieunderskud. Gruppen der trænede og tog kassein/valle tilskud tog muskler på, samt tabte sig.
Er det ikke et bevis???

Gunni
Diskopumper

Indlægaf Gunni » 14 feb 2008 20:57

qazws skrev:
Erasmus skrev:
qazws skrev:

Undersøgelser viser at begynder (specielt overvægtige begyndere) kan gaine muskel på samme tid med de ligger i kalorieunderskud, dvs. gaine muskel mens de taber fedt. Det er nok det der er sket for dig :)

Jeg vil, uden at have belæg for det, påstå det ikke kun er "begyndere" eller "overvægtige" der kan det. Med den rette kost og den rette træning, kan det godt lade sig gøre, over en længere periode.

Dette var din påstand, og dine beviser modbeviser på ingen måde det Erasmus har skrevet.

Brugeravatar
Braas
Nasty
Geografisk sted: Skårup City

Indlægaf Braas » 14 feb 2008 21:32

Er selv af den opfattelse at man sagtens kan tage muskler på og tabe fedt over et givent tidsrum. Dette kan UTVIVLSOMT opnås med et zigzag approach.

Det er en fejlagtigt opfattelse at dette ikke skulle kunne lade sig gøre, som jeg tror har rod i at kroppen ikke kan befinde sig i et anabolsk og katabolsk stadie på det nøjagtigt samme tidspunkt.
I'm a Super Hero In Training - S.H.I.T.

qazws
Hercules
Kontakt:

Indlægaf qazws » 14 feb 2008 22:14

Gunni skrev:
qazws skrev:
Erasmus skrev:
qazws skrev:

Dette var din påstand, og dine beviser modbeviser på ingen måde det Erasmus har skrevet.

Nej, men det er endnu ikke lykkes Erasmus at fremføre et bevis for hans argument :P Jeg tror netop ikke på hvad han siger, af den grund.

qazws
Hercules
Kontakt:

Indlægaf qazws » 14 feb 2008 22:15

Braas skrev:Er selv af den opfattelse at man sagtens kan tage muskler på og tabe fedt over et givent tidsrum. Dette kan UTVIVLSOMT opnås med et zigzag approach.

Det er en fejlagtigt opfattelse at dette ikke skulle kunne lade sig gøre, som jeg tror har rod i at kroppen ikke kan befinde sig i et anabolsk og katabolsk stadie på det nøjagtigt samme tidspunkt.

Enig. Dog skal man passe på man ikke gør det for kompliceret og i et uheldigt forsøg på at forbedre ens fremgang, ødelægger den ;)

Gunni
Diskopumper

Indlægaf Gunni » 15 feb 2008 14:06

qazws skrev:
Gunni skrev:
qazws skrev:
Erasmus skrev:
qazws skrev:

Nej, men det er endnu ikke lykkes Erasmus at fremføre et bevis for hans argument :P Jeg tror netop ikke på hvad han siger, af den grund.

Men hvordan kan du så så skråsikkert afvise hvad Erasmus siger?

qazws
Hercules
Kontakt:

Indlægaf qazws » 15 feb 2008 21:06

Det er en teori, og jeg har aldrig set nogle beviser for den. Selv siger Eramus så vidt jeg husker heller ikke noget om en zig-zag diæt :)

Tilbage til "Bodybuilding"