Dato og tid er 30 sep 2020 09:19

Op i vægtklasse -75 til -81 .. HJÆLP BULK

Diskussion af bodybuilding relaterede emner
Pindarm123
Newb

Op i vægtklasse -75 til -81 .. HJÆLP BULK

Indlægaf Pindarm123 » 14 jan 2012 19:17

Hej allesammen..

Jeg er 17 år gammel. 183 høj og vejer normalt 77 kg, med en kamp vægt på 75 kg. og min fedt procent er under 10.

jeg går til boksning, bokser kampe .og træner på højt plan. boksning 6 dage om ugen og løb 5 dage om ugen.. Styrketræner ikke.. spiser sundt og varieret 5-6 måltider om dagen, rør hverken slik, sodavand eller kage eller andre søde sager..

jeg bokser i en vægtklasse der hedder under 75 kg (mellemvægt) men er godt træt at at skulle træne med sveddragt og skulle undvære store mængder mad og væske på indvejningsdagen. 8). så når sæsonen stoppe/pause (ca 2 måneders pause omkring sommerferien) kunne jeg godt tænke mig og rykke op i vægtklasse, til letsværvægt (under 81) .. så skal op på en normal vægt omkring 82-83.

når det ikke er sæson og jeg har pause fra boksning. løber jeg nok kun 2 gange om ugen og bokser nok også kun 2 gange om ugen, så der er massere tid til tung styrketræning!!

-mine Ben halter LANGT FRA.. jeg har meget storre ben, men mangler masse på overkroppen, speicelt arme og bryst. kan jeg så godt undvære træning af ben i mit program? tror mine læg er 5 cm større end mine arme, og det må meget gerne blive mere lige fordelt.. vil slet ikke have større ben OVERHOVEDET. kun på arme og bryst. det halter nemlig meget! (typisk bokser)

Mine mål er at:

-komme til at veje 82-83 og være rimelig godt trimmet (ligesom nu :twisted: )
-mere lige fordeling af muskler, (gerne 3-4 cm større arme :D)
-dvs at tage 5-6 kg på, på 10-12 uger. (gør ikke noget at jeg tager et par kg fedt på under bulk.. men ville gerne kunne stå trimmet på 81 kg næste sæson)
-og kunne veligholde min vægt på 82 kg UDEN styrketræning, kun via kost næste sæson(appetit er ikke et prooblem :D )

det skal siges at hvis jeg har sat mit hovede efter noget jeg vil, er jeg stædig. så kan godt holde en plan over PRÆCIS hvad jeg må få og ikke..

-Er det realistisk at kunne gøre det på den tid? eller hurtigere / langsommere?
-og er det realistisk at kunne holde vægten uden styrketræning, kun via kost?
(og selfølgelig boksning)

hvis nogen ville hjælpe med en noget kost program.måske også trænings program til bulk ville det være super fedt! er nemlig lidt i tvivl om hvor mange kcal jeg skal have og sådan :) .
Senest rettet af Pindarm123 15 jan 2012 12:07, rettet i alt 3 gange.

Pindarm123
Newb

Re: Op i vægtklasse -75 til -81 .. HJÆLP BULK

Indlægaf Pindarm123 » 15 jan 2012 11:12

Har lidt tænkt over at køre ''Større arme på 12 uger'' programmet? er der nogen der har efaring med dette program? kan det anbefales? eller er der andet der ville være bedre? :)

tynd arm
Champ

Re: Op i vægtklasse -75 til -81 .. HJÆLP BULK

Indlægaf tynd arm » 15 jan 2012 21:18

Pindarm123 skrev:Har lidt tænkt over at køre ''Større arme på 12 uger'' programmet? er der nogen der har efaring med dette program? kan det anbefales? eller er der andet der ville være bedre? :)

prøv det mine arme blen 2-3 cm større, da jeg trænet programmet

Tilbage til "Bodybuilding"