Dato og tid er 30 sep 2020 10:26

Hjælp til bedre og hårdere træning

Diskussion af bodybuilding relaterede emner
hansen3

Hjælp til bedre og hårdere træning

Indlægaf hansen3 » 14 jan 2012 20:09

Hej alle sammen!

Er en pige på 18 år, 174 høj og vejer 51 kg..
Jeg går meget op i mit udseende, krop og alt det der hører med. Jeg spiser hverken usundt, og jeg drikker heller ikke.

Jeg træner hver dag (søndag undtaget) og har gjort det i et år. Min træner har lavet et program til mig, men da det ikke var hårdt nok og slet ikke udfordrende lavede jeg et sammen med min daværende fyr. Min træning er styrketræning hver dag, og konditionstræning efterfulgt.
Kan ikke lide at løbe, så det gør jeg bestemt ikke.

Jeg træner hele kroppen, men vil meget gerne sætte mere fokus på røv/lår/ben og alt det. (Især røv)
- Uden at ligge mit program ud, kan i så ud fra min vægt osv. komme med nogle gode ideer til at træne det? nogle gode erfaringer?

Jeg er heldig at have en flot trænet mave. Men vil meget gerne have den til at fremstå endnu mere. Jeg er meget perfektionistisk, og jeg ved godt jeg er meget tynd, men vil gerne være mere cuttet på maven. Har nogle vilde drømme om en lidt ala' sixpack til sommer?!
- Nogle gode ideer til god træning?

Det må gerne være en udfordrende og hård træning. Kom også gerne med nogle ideer til kost, og hvad i ellers har af erfaringer til at få gode resultater - hurtigt ;-)

Håber at høre nogle gode bud fra jer :)

Snailfist
Arnold

Re: Hjælp til bedre og hårdere træning

Indlægaf Snailfist » 14 jan 2012 22:25

Jeg ville træne helt det samme som drengene gør.
Varianter af: press, bænkpress, pullups, rows, squat og dødløft.
Og siden du går meget op i mave ville jeg lave weighted crunches af en art. Og til røven ville jeg tilføje lunges og lave dødløft om til sumodødløft :)

Hvis du laver cardio så skift det ud med noget højintenst.

Hvis du er stagneret eller kommer til det vil jeg kigge på om ikke du skal have flere hviledage ind :)

tynd arm
Champ

Re: Hjælp til bedre og hårdere træning

Indlægaf tynd arm » 15 jan 2012 21:21

træn en masse squat, gå dybt ned dermed får du rigtig gang i gluteus max som er den store balde muskel,

Tilbage til "Bodybuilding"