Dato og tid er 16 sep 2019 23:31

få fedtet om navlen væk

Diskussion af bodybuilding relaterede emner
Boboman

få fedtet om navlen væk

Indlægaf Boboman » 16 jul 2014 12:47

Hej
Mand 47 år
183 cm
77 kg
3 dages vægttrænings program
Cardio på alle træningsdage (20-30 min. intensiv spinning med puls over 140 )

Jeg har trænet efter principperne som Amerikaneren Steve cook repræsenterer (mens physics) , jeg har fjumret det første halve år , men nu er kursen stukket , jeg vil cutte i 4 mdr og Bulke i 4 mdr , jeg vil ikke udelukkende æde mig til størrelse , da mit udgangs punkt var en utrænet slasket krop og jeg nu nyder mit mere atletiske udseende (havde intet lavet i 20 år rent bevægelses mæssigt ) , det må så tage den tid det tager . jeg kører pt. med 500 kcal underskud
Jeg indtager pt under cut følgende tilskud ;
Bcaa (3 gange dagligt )
Glutamin (før og efter træning og også dagligt )
Whey 100 (2 gange min kropsvægt i dagligt protein indtag )
Krea-Alkalyn
Beta-Alanin (har lige peaket efter 6 ugers Bulkning , helt vildt godt resultat , stor styrke fremgang , som om jeg samler mig vildt godt i pauserne mellem sættene , når jeg tænker , "den var sgu tung" , smider jeg i næste sæt mere på , ingen tvivl om at de 10-15 procents performance forbedring som undersøgelser har vist er helt korrekt , indtager 5 gram fordelt på hele dagen .
Amplifier før træning (carb og Coffein baseret )
Carbs i drikke flasken under træning (100 % Maltodextrin )
samt efter træning også , i min efter træning shake .
Med dette indtag af tilskud er min restitution perfekt (Jeg er 47 år og restituerer ikke som for 20 år siden , men næsten efter start på denne kombination , er gået fra at kunne træne hver anden dag til 3 dage en dags pause , 3 dage , en dags pause , også videre (kunne faktisk træne 2 gange om dagen rent muskel retitutions mæssigt , men så er der "materialet" at tage hensyn til led , sener osv
med hensyn til mine Abs , jeg startede ud med mange gentagelser (4 gange 50 sitt ups osv ) og træner Abs hver dag , det gav mig stor styrke men det der rykkede var da jeg nyligt begyndte at træne maven tungt istedet for , altså sådan at jeg max kan tage 15 af hvert sæt , altså trænede mine mavemuskler (abs ) som alle andre muskler , jeg kan nu når jeg flexer se mine Abs for første gang i mit liv , jeg har dog fedt om navlen , hvordan får jeg det væk ?? fedtsugning ? tror ikke dette fedt som jeg har haft siden 7 års alderen forsvinder uanset hvor meget der cuttes , nogen erfaringer med det ?

Storfod
Hercules
Geografisk sted: 5854 Gislev

Re: få fedtet om navlen væk

Indlægaf Storfod » 16 jul 2014 17:36

Fedtet omkring navlen vil altid forsvinde som det sidste (i hvert fald for mænd), jeg tror ikke
du kan gøre andet end at fortsætte med dit cut.. Og det har jo intet at gøre med hvor længe fedtet
har siddet dér, fedt er fedt..

Men tillykke med dine flotte resultater =D> Har du evt. nogle før/efter billeder? (Man er jo nysgerrig).
Jeg har altid døjet med en "ølvom", selvom det mere er pga. slik og sodavand, og selv efter
7½ års træning er det ikke lykkedes mig at få abs'ne frem :(
Board moderator

Boboman

Re: få fedtet om navlen væk

Indlægaf Boboman » 16 jul 2014 19:33

Ja det sidste er det sværeste , måske den kan suges , ultralyds knuses , men selv om jeg afpiller mig selv fuldstændigt er det der stadig ved navlen (bankede for et halvt år siden vægten ned på 71 kg ) desværre har jeg problemer med at uploade fotos , billederne er taget med Iphone , jeg har prøvet at skalere billederne mindre , hjælper ikke. Måske det er forkert format , har lavet til jpeg . Æv æv intet funker .

Tilbage til "Bodybuilding"