Dato og tid er 15 okt 2019 02:21

Dragonflags?

Diskussion af bodybuilding relaterede emner
solsol

Dragonflags?

Indlægaf solsol » 18 feb 2004 14:25

hej, min mavetræning er ikke så vild, mærker ikke den store fremgang, også har jeg hørt at Pavels Dragon Flags skulle være gode, men ved ikke hvordan de ser ud... nogen der har et link??

Solsol

Brugeravatar
Heliotropen
Champ
Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Heliotropen » 18 feb 2004 15:04

Kik her engang.
http://www.dragondoor.com/images/v90.rm

Kræver realplayer at afspile som du finder her.
http://forms.real.com/real/realone/intl/intl_realone.html?dc=723722721&type=rd_en_uk_2&lang=da&loc=dk&src=ZG.uk.r1p.r1p.760.r1pp_r1pb_eu,ZG.uk.idx.sp_chc.760.sp_chc_eu

Må så hellere lige sige, at dragonflags ikke lige er noget man bare lige laver, - jeg finder min maveregion som mit stærkeste punkt, og på trods af dette træner jeg mest dragonflyes som negativer sammensat med rev. bench crunches. Skal de udføres rigtigt synes jeg stadig min stil skoder totalt iforhold til Pavels, og det selv om jeg elsker mavetræning på russisk :twisted:
"Habits are more powerful than momentary desire. Habits are more powerful than information. Habits are more powerful than guilt. And only a concerted, conscious effort to override habits will lead to success."

solsol

Indlægaf solsol » 18 feb 2004 16:01

Vielen dank Helio :) det var den første ikke? :? den så hård ud, men i can do it ;)

Brugeravatar
Heliotropen
Champ

Indlægaf Heliotropen » 18 feb 2004 22:01

Det svære er ikke at lave den, det sværre er at lave den rigtigt, er helt sikkert blandt de 5 hårdeste maveøvelser der findes...! Tro mig det er en helvedes sværre end det ser ud til, indtil videre er jeg den eneste i mit center, jeg har set lave noget der bare ligner....
"Habits are more powerful than momentary desire. Habits are more powerful than information. Habits are more powerful than guilt. And only a concerted, conscious effort to override habits will lead to success."

Fitnessfyr
Hjemmetræner
Geografisk sted: Slagelse

Indlægaf Fitnessfyr » 19 feb 2004 16:24

guten tag Helio

Hvad er de andre øvelser
citat start: "aaaaaarrrgggggggggggggh" citat slut

mig under sidste bentræning

Brugeravatar
Heliotropen
Champ

Indlægaf Heliotropen » 19 feb 2004 19:59

Fitnessfyr, min stationære er nede, så sidder ikke lige med klippet foran mig, så vidt jeg husker er den første dragon flags, så er der Jackknife Push-Ups on the Evil Wheel, Full-Contact Twists, og sidst men ikke mindst enarmet dødløft :D

Fitnessfyr
Hjemmetræner
Geografisk sted: Slagelse

Indlægaf Fitnessfyr » 21 feb 2004 11:12

okay takker
citat start: "aaaaaarrrgggggggggggggh" citat slut

mig under sidste bentræning

Tilbage til "Bodybuilding"