Dato og tid er 17 okt 2019 18:52

mavetræning..

Diskussion af bodybuilding relaterede emner
JacobC
Site Admin
Kontakt:

mavetræning..

Indlægaf JacobC » 18 feb 2004 16:18

er det er god ide' at træne sin mave hver dag..???
Oplev utrolige resultater med en personlig træner

Webdesigner og Søgeordsoptimering

Zemich
Gummi-Tarzan
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Mave.

Indlægaf Zemich » 18 feb 2004 16:30

Maven opfører sig præcis ligesom alle andre muskelgrupper så derved må det være et nej. :)

Mvh Zemich

Brugeravatar
Berg
Strandløve
Geografisk sted: København

Indlægaf Berg » 18 feb 2004 23:09

Det kommer da så sandelig an på workloaden... Med andre ord er det umuligt at give et endegyldigt svar på det spg. Dog kan man ret generelt sige at de færreste kører med en så lille workload, at de kan træne de samme muskelgrupper dag efter dag og folk benytter sig derfor af enten fullbody med hviledage eller split-programmer.

Fitnessfyr
Hjemmetræner
Geografisk sted: Slagelse

Indlægaf Fitnessfyr » 21 feb 2004 11:26

Nu er jeg lidt i tvivl men er det ikke noget med at hvis intensiteten kommer ned under 50% af 1 rm vil det ikke give mærkbar hypertrofi.

Nu kommer problemet hvis du skal træne hver dag er du nødt til at have en meget lille workload for at kunne restituere. MEN musklen har brug for progression for at vokse så derfor bliver man nødt til at øge workloaden løbende. Hvis man øger den meget vil man ikke længere kunne træne alle dage uden at overeache med mindre man tager dekonditioningsuger tit for at kunne vokse af små workloads. Det vil ikke være særligt optimalt

Jeg er ikke helt sikker i det jeg har skrevet så hvis der er nogen der gider rette mig vil det være meget fint
citat start: "aaaaaarrrgggggggggggggh" citat slut

mig under sidste bentræning

Tilbage til "Bodybuilding"