Dato og tid er 25 jan 2021 20:26

Hurtigt Vægttab?

Diskussion af vægttabs relaterede emner

Redaktør: Jackson

mep

Hurtigt Vægttab?

Indlægaf mep » 25 feb 2007 17:14

De sidste 2 måneds tid har jeg taget ca 12 kg på ved at spise normalt.
Dvs. ikke speciel fed mad og heller ikke specielt store potioner, ingen dessert og kun light sodavand samt en smule træning 2 gange om ugen.
Kiloene har næsten kun sat sig omkring maven hvilket bevirker at jeg ikke kan passe noget af mit tøj mere.

Hvordan får jeg tabt de 12 kilo igen hurtigst muligt? er total ligeglad med at det ikke er specielt sundt eller om der også forsvinder muskelmasse. Vil bare gerne kunne passe mit tøj igen da jeg nu er oppe på 100 kg og så godt som umuligt at finde noget ordenligt nyt.

Har før prøvet at spise utroligt lidt ca 2 stk brød om dagen i lidt over en ugen og tabte mig kun ca 400 gram så det er åbenbart ikke måden for mig.

nogle gode forslag?

Mikkel Leicht
Superhero
Geografisk sted: MORS, nykøbing
Kontakt:

Indlægaf Mikkel Leicht » 25 feb 2007 18:03

Læs CUTS på http://www.getbig.dk under artikler :wink:
DK 3. stærkeste mand 2009

Christian B
Newb

Indlægaf Christian B » 01 mar 2007 15:07

Hvis du har taget 12 kg på på 2 måneder ved at spise normalt, altså dit ligevægtsindtag er du alvorligt syg, da dit stofskifte er sat ud af kraft!!
Skynd til lægen!!!!!!!
Hvis du derimod har løjet, så læs artiklen Cuts.. Det er nok mere passende i det her tilfælde...

Brugeravatar
krokus
Hjemmetræner
Geografisk sted: Kbh. NV
Kontakt:

Indlægaf krokus » 01 mar 2007 16:17

Hvis du skal tabe dig rigtig hurtigt, kan jeg anbefale dig at starte på DDV (De danske vægtkonsulenter), jeg har været på det i 7 uger, og har tabt mig 10 kg., og jeg har endda spist noget jeg ikke "måtte" en masse gange, så det kunne sagtens have gået hurtigere. Det kan klart anbefales :wink:

Ninjagrenen
Barbell-Baron

Indlægaf Ninjagrenen » 04 mar 2007 21:22

krokus skrev:Hvis du skal tabe dig rigtig hurtigt, kan jeg anbefale dig at starte på DDV (De danske vægtkonsulenter), jeg har været på det i 7 uger, og har tabt mig 10 kg., og jeg har endda spist noget jeg ikke "måtte" en masse gange, så det kunne sagtens have gået hurtigere. Det kan klart anbefales :wink:

Ellers så spørg løs herinde og du vil få svar på alle livets gåder. eller i hvert fald hvordan du kan tabe dig.

læs cuts er en god start, så kan der altid bygges mere på..

Sniper
Barbell-Baron
Geografisk sted: Amager

Indlægaf Sniper » 05 mar 2007 08:56

krokus skrev:Hvis du skal tabe dig rigtig hurtigt, kan jeg anbefale dig at starte på DDV (De danske vægtkonsulenter), jeg har været på det i 7 uger, og har tabt mig 10 kg., og jeg har endda spist noget jeg ikke "måtte" en masse gange, så det kunne sagtens have gået hurtigere. Det kan klart anbefales :wink:

Eller bar en stram kostplan.. Jeg kan også en simplere slankekur: Stop med at æde.. Vægttabet fra disse kure er IMO hen i vejret BB mæssigt da kcal-underskuddet er for stort og der vil tæres for meget på muskelmassen.. Hvis du er ligeglad med dette perspektiv så spar pengene og lav selv en kostplan basseret på antallet af kcal dagligt, hermed kan du sagtens nå samme resultat som med deres hjælp..
WHAT DOESN'T KILL YOU, MAKES YOU STRONGER!!!
Log: http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=14815

DingoDamp
Hercules
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Indlægaf DingoDamp » 05 mar 2007 20:41

Christian B skrev:Hvis du har taget 12 kg på på 2 måneder ved at spise normalt, altså dit ligevægtsindtag er du alvorligt syg, da dit stofskifte er sat ud af kraft!!
Skynd til lægen!!!!!!!
Hvis du derimod har løjet, så læs artiklen Cuts.. Det er nok mere passende i det her tilfælde...
Rolig, rolig... Himlen falder ikke ned ;).

Du ved heller ikke hvad normalt er i hans verden jo..
Klik på billedet for log
Billede
Mens sana in corpore sano - En sund sjæl i et sundt legeme

Tilbage til "Vægttab"