Dato og tid er 04 jul 2020 22:30

Kan jeg få større muskler og lavere fedtprocent samtidig?

Diskussion af vægttabs relaterede emner

Redaktør: Jackson

Brugeravatar
Rambøl
Hjemmetræner
Geografisk sted: Lyngby

Re: Kan jeg få større muskler og lavere fedtprocent samtidig?

Indlægaf Rambøl » 27 okt 2009 21:53

Hvis du vil være en ordentlig "bøf" så glem alt om slankekure ;) der skal være rigeligt med energi i depoterne hvis du skal have mest ud af muskelrestitutionen.. Men som mange skriver, betyder det ikke at du skal leve af chokolade og kakaomælk.

Jeg kan ikke nedfælde al min erfaring i et enkelt indlæg, men jeg ved en del om "lav vægt og høj power". Skal nok smide lidt guldkorn en gang imellem.

Har beskrevet et forløb nedenfor som i bund og grund hjælper med at finde et godt forhold mellem energiindtag og forbrug. Intet andet. Tror det er den hjælp de fleste har brug for.
- Her er guiden. Den dikterer SMÅ ændringer og tålmodighed. Derefter kører det :)
Jeg har ikke kigget på det link som er posted, men der står vel det samme som jeg skriver her..? God fornøjelse.

EN GOD MODEL:
Start med at finde en god rytme - spis fornuftigt, træn fornuftigt - dette er status quo. Det handler altid om at have en jævn rytme. Undgå udsving... altså "nu skal den bare have" og den slags. Der skal ikke spises 2kg slik eller drikkes en kasse øller på én lørdag. Det er udsving og det er dårlig stil.

Derefter optimerer du. Spis en pære til morgenmad, en gulerod til frokost og lidt mere broccoli til aften. Dette skulle gerne løbende kunne erstatte alle produkter du fylder i tanken, hvor sukker er nævnt først i ingredienslisten. Efter noget tid fjerner du også smøret på brødet og så har du måske brug for en gulerod mere til frokost, nogle nødder til morgenmad el. lign.

Når du har optimeret madvanerne fylder du mere træning på. Vent med mængde - det kræver form - træn oftere (og måske lidt kortere) så øger du forbrændingen stille og roligt. Skiftevis vægttræning og cardio. Hellere to gange 45 min på en dag end én gang af 2-3 timer.

Giv det 3 måneder og føl hele tiden hvordan du har det. Det gør underværker og du vil være godt kørende til videre træning :D :D det 'r det vi kan li' og du bliver en rigtig flot fyr med flere muskler og mindre fedt.

Brugeravatar
Rambøl
Hjemmetræner
Geografisk sted: Lyngby

Re: Kan jeg få større muskler og lavere fedtprocent samtidig?

Indlægaf Rambøl » 27 okt 2009 22:04

webmaster skrev:Læs Større muskler og tabe fedt

Det godt det der, læs den!

Tilbage til "Vægttab"