Dato og tid er 20 sep 2019 21:39

Nu vil jeg gerne høre jeres ærlige mening drenge

Diskussion af vægttabs relaterede emner

Redaktør: Jackson

Fantastik

Nu vil jeg gerne høre jeres ærlige mening drenge

Indlægaf Fantastik » 08 maj 2011 16:34

Hej
Jeg er en ung pige på 25 år, som generelt går meget op i kost, motion og dermed også min krops udsende og sundhed. Jeg er bare lidt i tvivl om hvad der er pænt, som pige. Jeg synes selv, at jeg pt. er for tynd og jeg vil gerne tage på i muskler stille og roligt - gerne 5 kg.
Jeg vejer pt. 55 kg og jeg er 176 høj. Jeg træner tre gange om ugen, hvor jeg fx. går til spinning, løber (7.8 km på 38 min) eller bruger crosstraineren i motionscentret. Derudover styrketræner jeg hele min krop efterfølgende (eller før) - enten alene i centret eller til et hold, som hedder bodyfit i fitnessworld.

Til dagligt spiser jeg følgende:
Morgenmad: En stor grovbolle med: peanutbutter og syltetøj - (mums) / hytteost (1.5 % fedt) / magert pålæg / 1-2 blød kogt æg i weekenderne.

Mellemmåltid: 0.5 liter skummetmælk (laves til cafe latte) og et stykke frugt.

Frokost: En stor grovbolle med en dåse makrel / tun / hytteost / fed/mager fisk / magert pålæg og ca 200 g grønt.

Mellemmåltid: Typisk en god håndfyld nødder og et stykke frugt+3 gulerødder eller/og en skål skyr/froemage med sukkerfrit syltetøj blandet op med hytte ost+lidt frugt og grønt.

Aftensmad: 2-3 kartofler/en lille smule ris/brød/pasta og 300-400 g grøntsager og en masse kød.

Jeg vil gerne høre jeres ærlige mening. Hvordan skal en lækker kvinde krop se ud og hjælp mig gerne med at nå mit mål!!!

Storfod
Hercules
Geografisk sted: 5854 Gislev

Re: Nu vil jeg gerne høre jeres ærlige mening drenge

Indlægaf Storfod » 08 maj 2011 17:00

Hej og velkommen til :)

Jeg synes både det ser godt ud når en kvinde har en "almindelig" krop,
og når hun er muskuløs (når bare det ikke bliver alt for meget) :D
Det må godt være sådan så man kan se at musklerne er der 8)

Dog er der enkelte kvinder der stadig ser godt og feminine ud med rigtig store muskler :P

Hvis du ønsker at træne dine muskler større, kræver det (minimum) 3 ting:
Tung vægttræning, kalorieoverskud og stort protein-indtag..

Du skal så også være opmærksom på at alt din motionstræning forbrænder de kalorier
som kroppen skal bruge for at gørre musklerne større, så enten skal du skære kraftigt
ned på motionen eller æde en fandens masse ekstra mad :mrgreen:
Board moderator

Brugeravatar
MrtW
Barbell-Baron
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf MrtW » 08 maj 2011 18:14

En flad mave med antydning af sixpack må en kvinde i mine øjne gerne have, og synlige lår og benmuskler gør heller ikke noget.

Men det kommer meget an på hvordan pigen generelt ser ud synes jeg. På nogen piger passer det bare ikke, og der er det charmerende at de stadig har lidt sul på kroppen.

5 kilo muskelmasse synes jeg dog lyder lidt voldsomt på en tøs, det er ret meget.
:drue: Mac :training:

Brugeravatar
Jonas R
Barbell-Baron

Indlægaf Jonas R » 08 maj 2011 18:27

Fantastik skrev:Jeg vil gerne høre jeres ærlige mening. Hvordan skal en lækker kvinde krop se ud og hjælp mig gerne med at nå mit mål!!!

Træner du for andre eller træner du for dig selv? ;)
Det burde vel være for dit eget velvære og syn på dig selv at du træner, ikke for at drengene skal synes du har en lækker krop :)

Når det så er sagt, så synes jeg at veltrænede kvinder er smukkest. Jeg kan godt lide markerede lår, en flad, semi-muskuløs mave og en ryg med konturer. Synes ikke så meget om kvinder der går rundt på tændstikben og ikke har en røv eller andet end skulderblade at vise på deres ryg.
Så at du vælger at træne og tage på, lyder som en rigtig god idé! Jeg ved ikke hvad din træning består i, men hvis du implementerer squat, dødløft og bænkpres så får du et fint fundament :) Din kost ser fin ud, Så bare husk at regulér mængden så du tager max 500g på om ugen, alt over og du vil tage for meget fedt på til hvad der er optimalt..
Ellers er det bare at komme igang, hårdt arbejde betaler sig :) Post gerne nogle billeder så vi kan så dit udgangspunkt og fremgang :D
Stats:
Højde ~184 cm
Vægt ~97 kg

Bænkpres - 1x115 kg
Squat - 1x145 kg
Dødløft - 1x175 kg

Log: viewtopic.php?f=6&t=25007

Fantastik

Indlægaf Fantastik » 09 maj 2011 07:33

Tak skal I have drenge!
Jeg træner selvfølgelig for mig selv, fordi jeg elsker at træne. Jeg får så meget energi, bliver glad og synes det er sjovt.
Grunden til at jeg spørger jer er egentlig ikke fordi jeg vil forme min krop ud fra hvad i synes, men fordi jeg tror i har nogle gode råd og er ærlige.
Det kan godt være, at det er lidt urealistisk, at tage 5 kg muskler på, men så halv fedt/halv muskler, eller hvordan min krop nu bestemmer sig for at sætte de ekstra kg. Jeg vil i hvert tilfælde træne, som jeg gør nu, med mere tunge vægte for at øge min muskelmasse. Jeg ved en del om kost og træning, så jeg tror godt, at jeg kan få opbygget min krop, så den bliver mere fyldig med gode lår og en lækker røv.
Har nogen af jer nogle råd til hvad jeg kan spise for at tage på? Udover større mængder?
Kender nogen af jer holdet bodyfit, som fitnessworld har? Det er styketræning med få gentagelser og meget vægt. Hvad synes i om dette hold, hvis i kender til det?

Snailfist
Arnold

Indlægaf Snailfist » 09 maj 2011 16:17

Billede
Ikke for tynd, let antydning af muskler. Lidt mere kød gør ikke noget.

Fantastik

Indlægaf Fantastik » 09 maj 2011 16:28

Hun er så sandelig også død flot! De babser kan jeg dog ikke flaske op med og det er vidst ligegyldigt, hvor meget jeg tager på i muskler/fedt. Men mon ikke de er kunstige? Men så fedt, at de fleste af jer synes om former fremfor tynde piger, som flygter fra fedt og kcal :)

Brugeravatar
Garik
Hercules
Geografisk sted: Århus C

Indlægaf Garik » 09 maj 2011 16:34

Snailfist skrev:Billede
Ikke for tynd, let antydning af muskler. Lidt mere kød gør ikke noget.

Puha. Der fik jeg da godt nok lige et smil på læben :D
Loggen

My workout is your warm up!

Sundere.org

Storfod
Hercules

Indlægaf Storfod » 09 maj 2011 17:59

@ Garik: Ja med alle de halvnøgne drenge/mænd vi er vandt til at sidde og glo på herinde
er det sgu rart med en lækker kvinde for en gangs skyld :lol:

Til Fantastik: Jeg tror egentlig de fleste mænd der styrketræner synes godt om
(mere eller mindre) muskuløse kvinder :)
Jeg ved da at jeg selv først fik øjnene op for dem efter jeg begyndt at træne :o

Der går 3-4 stykker i mit center som er mere end almindeligt muskuløse,
men de er stadig smukke og med gode former til trods for det :mrgreen:

Ang. hvad du skal spise, så er det svært at sige præcis, da du jo skal spise det du gider og kan lide, men mad med så højt protein-indhold som muligt er i hvert fald vigtigt 8)
Board moderator

Brugeravatar
Garik
Hercules
Geografisk sted: Århus C

Indlægaf Garik » 09 maj 2011 18:01

Personligt holder jeg af slanke piger. Ikke tynde, men slanke. Er der lidt muskler, fint nok. Men jeg skal være den "store" i forholdet rent fysisk - skal vel føle, jeg kan passe på min kvinde :)
Loggen

My workout is your warm up!

Sundere.org

Brugeravatar
Jonas R
Barbell-Baron

Indlægaf Jonas R » 09 maj 2011 20:40

Zuzana fra Bodyrock er et rigtig fint eksempel på en smuk, muskuløs kvinde, efter min smag:
http://3.bp.blogspot.com/_Y7xLE44Tojo/T ... 455801.jpg
Stats:
Højde ~184 cm
Vægt ~97 kg

Bænkpres - 1x115 kg
Squat - 1x145 kg
Dødløft - 1x175 kg

Storfod
Hercules

Indlægaf Storfod » 09 maj 2011 20:43

Jonas R skrev:Zuzana fra Bodyrock er et rigtig fint eksempel på en smuk, muskuløs kvinde, efter min smag:

Helt enig.. Hun har, hvis ikke en perfekt, så utroligt tæt på perfekt krop! (falske patter eller ej) 8)

http://www.google.dk/search?tbm=isch&hl=da&source=hp&biw=1427&bih=721&q=bodyrock+zuzana&gbv=2&aq=1&aqi=g3&aql=&oq=Bodyr
Board moderator

Brugeravatar
Jonas R
Barbell-Baron

Indlægaf Jonas R » 09 maj 2011 21:02

Storfod skrev:
Jonas R skrev:Zuzana fra Bodyrock er et rigtig fint eksempel på en smuk, muskuløs kvinde, efter min smag:

Helt enig.. Hun har, hvis ikke en perfekt, så utroligt tæt på perfekt krop! (falske patter eller ej) 8)

http://www.google.dk/search?tbm=isch&hl=da&source=hp&biw=1427&bih=721&q=bodyrock+zuzana&gbv=2&aq=1&aqi=g3&aql=&oq=Bodyr

Jeg synes kun hun ser mere feminin ud med de plastik patter. Hun havde vel ikke noget særligt fra naturens side, og når hun træner så meget som hun gør, og er så trimmet som hun er, kan det også gå hen og se helt forkert ud! Nogle af de muskelkvinder der er, som har naturlige bryster... Puha. De er alt for trænede, og ikke runde og dejlige nok, som de jo skal være! ;) Derfor: God ide med feminine, runde, dejligt store bryster!
Stats:
Højde ~184 cm
Vægt ~97 kg

Bænkpres - 1x115 kg
Squat - 1x145 kg
Dødløft - 1x175 kg

TheNinja
Kagearm

Indlægaf TheNinja » 09 maj 2011 22:27

Fantastik skrev:Hun er så sandelig også død flot! De babser kan jeg dog ikke flaske op med og det er vidst ligegyldigt, hvor meget jeg tager på i muskler/fedt. Men mon ikke de er kunstige? Men så fedt, at de fleste af jer synes om former fremfor tynde piger, som flygter fra fedt og kcal :)

Rent biologisk er piger med former (store bryster, brede hofter ift. maven) attraktive fordi de signalerer fertilitet. Det er sådan set koden hvis du vil være attraktiv for de fleste mænd. Symmetri i dit ansigt bestemmer hvor smuk folk vil opfatte du er, men selvfølgeligt skal hovedet have feminine træk etc.

Personligt ville jeg dog ikke gå til det ekstreme og "ønske" falske bryster. Og hvad angår tynde tøj-model-teenage-tøser, så er det sådan nogle vi spytter på: uaaaaakthphhuuut !

Desuden har jeg lagt mærke til at f.eks. Playboy piger for det meste er form-rige ift. til tøj modeller. Det er ganske enkelt fordi det er det mænd vil have ;)

Fantastik

Indlægaf Fantastik » 25 maj 2011 13:15

Fedt med alle jeres svar. Jeg er helt enige med jer i at kvinder skal have former, men jeg synes også det er rigtig flot, at have slanke lange ben og i det hele taget være slank, men selvfølgelige, så man stadig har former, som klæder piger bedst. Jeg er i gang med at tage på, men det er bare rigtig svært synes jeg. Det går alt for langsomt.

Tilbage til "Vægttab"