Dato og tid er 13 aug 2020 09:08

Kostplan foreslag ??

Diskussion af vægttabs relaterede emner

Redaktør: Jackson

TheLegend

Kostplan foreslag ??

Indlægaf TheLegend » 11 apr 2012 11:25

Hej Allesammen.

Jeg er en fyr på 19 år, 190 høj og vejer 119 kilo. Jeg har trænet i snart 4 måneder hvor jeg har gainet lidt musklemasse :P . Men jeg vil gerne smide noget af vægten.... Mit spørgsmål er derfor om i kan komme med foreslag til den kost jeg skal kører fremover og evt også lidt råd til træningsplan.
På forhånd tusind tak ! :D

Storfod
Hercules
Geografisk sted: 5854 Gislev

Re: Kostplan foreslag ??

Indlægaf Storfod » 11 apr 2012 11:56

liste-over-alle-gode-fodevarer-under-bulk-og-cut-t26184.html

I denne tråd er der foreslag til fødevare som er gode under cut :)

Med hensyn til træning, skal du bare træne som du plejer, men så dyrke cardio ved siden af :wink:
Board moderator

TheLegend

Indlægaf TheLegend » 11 apr 2012 12:21

Har hørt nogle sige at hård bentræning øger til større muskelvækst.. hvad er jeres erfaringer med dette ? Og hvis det er sandt, hvilke øvelser kan i anbefale :D

Brugeravatar
Garik
Hercules
Geografisk sted: Århus C

Indlægaf Garik » 11 apr 2012 12:43

TheLegend skrev:Har hørt nogle sige at hård bentræning øger til større muskelvækst.. hvad er jeres erfaringer med dette ? Og hvis det er sandt, hvilke øvelser kan i anbefale :D

Al træning øger muskelvæksten. Skrønen om at bentræning frigiver ekstra meget testosteron, som man så kan mobilisere i resten af kroppen er mere eller mindre afkræftet. Det er minimalt.

Men derudover bør du squatte, lave en dødløft-variant og smadre dine lægge regelmæssigt.
Loggen

My workout is your warm up!

Sundere.org

Tilbage til "Vægttab"