Dato og tid er 16 sep 2019 23:39

Fedtforbrænding !?

Diskussion af vægttabs relaterede emner

Redaktør: Jackson

MarieLouiseJacobsen

Fedtforbrænding !?

Indlægaf MarieLouiseJacobsen » 23 jul 2012 19:51

hej jeg er en pige på 2. 167 høj og vejr 64kg
jeg er kamp bokser og træner rigtig meget og vil mene jeg spiser rigtigt.
dog ser min krop ikke meget anderledes ud og den "satans" lille delle under maven forsvinder ikke og synlige mavemuskler kommer heller ikke frem. jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre!?
normalt ser mit træningspogram ud sådan.. 2,5 timers boksning mandag, 1,5 boksning tisdag. svøming ondag, 2,5 timers bksning torsdag, og en times boksning lørdag. derudover løber jeg hveranden dag. og har fridag søndag. jeg hverken drikker eller ryger eller spiser junkfood eller drikker sådanvand. holder mig til fuldkorn samt frugt og grønt og drikker 2liter vand om dagen. det skal da siges et lille stykke 70& mørk chokolade byder sig en gang i mellem.

hvorfor sker der ikke noget. har kørt sådan i et år snart.. :?

Marco Polo
Kagearm

Re: Fedtforbrænding !?

Indlægaf Marco Polo » 24 jul 2012 00:08

Hvis du gerne vil have en lavere fedtprocent, så skal du spise mindre. Du har rigeligt med motion i dit program, så det er kosten du skal arbejde med. Jeg vil foreslå dig at tælle kalorier og ellers holde dig 3-500 kalorier under dit ligevægtsindtag.

siiimon159

Re: Fedtforbrænding !?

Indlægaf siiimon159 » 25 okt 2015 13:00

Det lyder til at du forbrænder rigeligt med kalorier!
Du bør derfor kigge lidt mere på din kost. Eventuelt med kosttilskud.

Og se gerne nærmere på proteinpulver, der er virkelig mange fordele i at indtage dette! Og det kan også hjælpe dig, er jeg sikker på
Jeg har selv haft rigtig stor gavn af denne side og er sikker på at du også kan få noget mere viden der: http://wheyproteinpulver.dk/

Tilbage til "Vægttab"