Dato og tid er 21 sep 2019 23:20

Fedtprocent osv.

Diskussion af vægttabs relaterede emner

Redaktør: Jackson

Fizh
Indlæg: 4
Tilmeldt: 10 dec 2011 21:43

Fedtprocent osv.

Indlægaf Fizh » 26 jul 2012 19:28

Ey.. Nu er det noget tid siden jeg joinede getbig.dk. Jeg har med sikkerhed taget mange gode råd til mig som så absolut har hjulpet i kampen om den perfekte krop.

Jeg har nu trænet i snart 8 måneder, intet seriøst vil jeg sig (har holdt nogle pauser på 3 uger) så jeg slackede en gang imellem.. Men den sidste måned er det da helt løbet op! Jeg spiser meget sundere og træner oftere i snart 4 uger. Forleden så jeg at jeg havde tabt hele 3 kg på kun 3 uger! Hvilket var helt vildt for mig... Jeg spiste hverken mindre, tog piller eller fokuserede på vægttab... Spiste bare sundere ;)

Fantastisk følelse!

Jeg gør fremskridt synes jeg selv, men er stadig ikke noget mit mål ;) så jeg fortsætter selvom jeg skal på gym til næste år :)

Men lad mig komme til pointen!

Da jeg nu har trænet i et stykke tid vil jeg gerne finde ud af følgende:

Hvor mange kcal jeg skal bruge om dagen,
hvad min fedtprocent er
og om jeg er på rette vej med træningen og kosten


Lidt info jeg lige kan dele med jer; (I spørger self. bare om mere!)

alder: 16
køn: dreng

højde: 182 cm
vægt: 71.5 kg

---Mål om muskler---
Biceps + triceps på højre arm imens jeg spænder: 31 cm
biceps + triceps på venstre arm imens jeg spænder: 30.5 cm
om brystet imens jeg spænder: 97 cm
om maven (ved navlen) imens jeg spænder: 81 cm
om højre lår imens jeg spænder: 51 cm
om venstre lår imens jeg spænder: 50.5 cm
højre læg muskel imens jeg spænder: 38 cm
venstre læg muskel imens jeg spænder: 38 cm

---hverdags info---

En typisk dags-kost for mig (I ferien)

11:30 stå op
13:30 1x rugbrød med makrel, 1x franskbrød med kylling og pepperrod, 500 ml hyldeblomstsaftevand
14:30 1x æble, 500 ml hyldeblomstsaftevand
15:30 250 ml vand
16:00 træning + 750 ml vand/hyldeblomstsaftevand
17:00 500 ml hyldeblomstsaftevand
18:00 Kartofler, salat, oksekød.. 2/3 grønt 1/3 kød
19:00 250 ml hyldeblomstsaftevand
22:00 500 ml hyldeblomstsaftevand + 2 æbler
01:00 gå i seng


---Træning---

Normalt starter jeg med enten 10x 3 armbøjninger el. 1x 25-30 (kom gerne med forslag)
så planen ville se sådan ud:

15:30 1000 mg kreatin
16:00 1000 mg kreatin
16:05 25 armbøjninger + 100 ml vand
16:08 10x3 mavebøjninger hvor jeg holde på sengekanten og løfter benene strakte op og ned (liggende)
16:13 150 ml vand
16:15 triceps træning med 3kg 20x1 og derefter 10x3
16:20 100 ml vand
16:22 Mavebøjninger (de normale hvor man har benene som en stående trekant) 3x10
16:30 100 ml vand
16:32 armløft (Jeg ligger på ryggen og løfter mine vægte op og ned) 8x3 med 14 kg
16:40 250 ml vand
16:45 1000 mg kreatin
17:00 løb uden pause i 12-15 minutter (Har dårlig kondi :()
17:30 3000 mg kreatin

Mere detaljeret kunne det squ næstne ikke blive!

Det jeg nu vil have jer til ;) er at se på min routine, sige hvad i synes.. Og eventuelt komme med kommentare og forbedringer!

Husk at i bare kan spørge om flere detaljer... God sommer!

Brugeravatar
Caesar
Hjemmetræner
Indlæg: 235
Tilmeldt: 29 mar 2011 21:59

Re: Fedtprocent osv.

Indlægaf Caesar » 26 jul 2012 22:23

1. Drik vand gennem dagen. Ikke hold tider på det, bare hav en 1l flaske ved dig hele tiden.
2. Drop saftevand. Shit, du drikker alt, alt for meget af det. Drik kun 0kcal drikkevarer.

Du spiser alt for lidt. Selvom du cutter, så skal du stadig have proteiner. Hav 6 måltider hver dag, med 30g protein i hver + 10g fedt, 20-30 carbs.

Dit program er alt for detaljeret, så det er uoverskueligt. Hav en flaske vand med dig, og tilsæt noget BCAA og 5g kreatin. Drik den hen af træningen.

Gå ind under artikler her på siden, og læs noget om et fuldbody program. Det der program holder ikke.

Vi kan ikke se din fedtprocent udfra kost og træning. Kom med nogle billeder fra front, side, back. Ikke diskopumper billeder, men rolige billeder, hvor du bare står.

Til sidst. Hvad er dit mål med træningen, bulk, cut?

Fizh
Indlæg: 4
Tilmeldt: 10 dec 2011 21:43

Re: Fedtprocent osv.

Indlægaf Fizh » 27 jul 2012 10:34

Begge dele... Vil gerne smide det sidste fedt og erstatte det med muskler ;)


Tilbage til "Vægttab"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 9 gæster

cron